1/30/2018 01:00:00 PM

Drewniana robota- ludzik lego

Każdy z nas lubi ładne, niepowtarzalne dodatki do wnętrz, o które każdy gość zapyta, prawda?
Ja bardzo lubię otaczać się drewnem, drewno daje mi takie poczucie ciepła (nie nie palę swoich dekoracji;)). Kiedy więc mam szansę coś opisać dla Was z drewna zawsze staram się wybrać jakiś dodatek do pokoju Filipa.Drewno jest piękne i trwałe, tak jak zabawki z drewna, tak i ozdoby z drewna mają swój niepowtarzalny urok.
A co byście powiedzieli na niepowtarzalny dodatek do swojego pokoju? Ja mam tę świadomość, że ludzik Lego, o którego poprosiłam Pana Damiana, twórcy Drewnianej Roboty, że jest on jedynym, być może stworzy on jeszcze takie ludziki, ale jest to praca ręczna więc i też będą się one różnić od mojego. I to jest prawdziwy talent. Wykonać od podstaw, nawet bez żadnego zdjęcia, co dopiero mówić o gotowych schemacie.



Lego u nas w domu króluje, bez klocków lego dzień stracony, dlatego tak bardzo spodobał mi się pomysł ludzika lego jako ozdoby do pokoju Filipa. Ten ludzik lego jest bardzo starannie wykonany, nie ma ani jednego niedociągnięcia, ani tyci tyci, jest dokładnie wygładzony, pomalowany farbą na żółto. Ludzik w całości jest z drewna, nie jest więc lekką statuetką, która się przewróci, ma bardzo stabilną podstawkę, więc może śmiało posłużyć jako podpórka do książek, tak oryginalna, niebanalna podpórka.
U nas póki co służy jako ozdoba, jest tak pięknie wykonana, z taką precyzją, te ręce typowe dla ludzika lego, albo kształt głowy, wszystko jest realistycznie odwzorowane, z dbałością o najmniejszy szczegół. To zresztą widać na zdjęciach, że figurka do złudzenia przypomina małego ludzika lego.





Ale wystarczy też wejść na stronę Drewnianej roboty, by poznać talent Pana Damiana, zobaczycie np. w zdjęciu profilowym przepięknie wyrzeźbionego w drewnie Pana Jezusa, lub też przepiękne rzeźbione deski, ramki. Nie czarujmy się trzeba miec po prostu talent i kochać drewno.


Ja z całego serca polecam Wam Drewnianą robotę, bo Pan Damian to przemiły Pan, który wykona dla Was Wasze pomysły tak jak sobie to wymarzycie. 

5 komentarzy:

  1. Owszem. Piękny dekoracyjny element pokoju nietuzinkowy i niebanalny, wykonany z sumienności. Idealny do wystroju pokoju. Tak jak napisałaś, aby wykonać taką figurkę ręcznie trzeba mieć talent i cierpliwość, trzeba kochać, to co się robi. Oprócz atrakcyjności posiada jeszcze jedną zaletę... jest stabilna. Ja osobiście nie lubię gadżetów dekoracyjnych które się przewracają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda świetnie niebanalna figurka która wyróznia się chyba pomyśle o takich dla swoich dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje ta figurka. Drewniane ozdoby mają swój charakter i nadają wnętrzu fajny klimat

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowa sprawa.Nie widziałam drewnianego ludzika Lego,to unikalna ozdoba.Na pewno zajrzę na stronę,bo twórczość pana Damiana mnie zaintrygowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda świetnie podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger