1/18/2018 12:53:00 PM

Egmont- Książki dla najmłodszych


Dzisiaj specjalnie z myślą o najmłodszych brzdącach przygotowałam wpis o dwóch nowościach Egmontu skierowanych do najmłodszych milusińskich.

Książeczki są naprawdę warte uwagi, dlatego pomimo wieku Filipa, który niekoniecznie jeszcze takimi książkami się interesuje postanowiłam dla Was je zrecenzować. Okazało się jednak, że Filip oszalał na ich punkcie, dawno już nie miał w łapciach książek z twardymi stronami.



Książeczki z dziurką wywołały wielki zachwyt Filipa, co prawda pierwsze pytanie z wielkim wyrzutem było taki "a kto tu dziurę zrobił?, kto zepsuł książkę?", ale kiedy pokazałam mu do czego służą dziurki i wyjaśniłam, że mniejszym dzieciom po prostu ułatwi ona oglądanie książeczek wtedy uznał, że jednak książeczki nie są zepsute:)
Lisek i przyjaciele oraz Czyj to nocnik?, do wie jakże pięknie wydane książeczki dla najmłodszych dzieci, obie mają swój przekaz dla najmłodszych dzieci. Książeczki z twardymi stronami i zaokrąglonym końcami dla bezpieczeństwa najmłodszych czytelników, tak jak wspomniałam mają dziurki (Lisek i przyjaciele- dziurki w kształcie oczek, które to co strona to się pomniejszają, Czyj to nocnik?- dziurka w kształcie nocnika)

Książeczki z serii "Akademia mądrego dziecka" są przepięknie zilustrowane i niezwykle barwne, dlatego bez wątpienia przyciągną wzrok maluszka. 






Lisek i przyjaciele opowiada o małym lisku, który chciał zaprzyjaźnić się z krokodylem, szukając go poznaje jednak sporą grupę innych zwierzęcych przyjaciół, którzy okazują się świetnymi kompanami zabawy, samego krokodyla lisek niestety nie poznaje.





Czyj to nocnik? Opowiada o poszukiwaniach właściciela nocnika. Książeczka jak najbardziej bardzo polecana przeze mnie dla rodziców, którzy są w okresie odpieluchowania swoich pociech, jest zabawna, a jednocześnie przekazuje, że nocnik jest super i że lepiej siusiać na nocniku niż do pieluchy.


Moim zdaniem książeczki warte uwagi, dlatego tez zdecydowałam się na ich recenzowanie dla Was, co więcej znam poprzednie części serii "Akademii Mądrego Dziecka" i polecam każda jedną część. Są to bez wątpienia idealne pierwsze książeczki dla najmłodszych dzieci.
Zachęcam do odwiedzenia Egmont oraz do Galaktyki Czytelnika.


5 komentarzy:

  1. Są fajne mam z tej serii parę książeczek i własnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne książeczki. ..warto po nie sięgnąć, same zalety edukacyjne i radość naszych milusińskich 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne fajne ksiazeczki które warto miec

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne książeczki.Jestem na etapie odpieluchowywania Dominiki więc ta ostatnia propozycja w sam raz dla mnie :) A te dziurki-fajnie przemyślana sprawa,ładne ilustracje,przykuwają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każdy temat poruszony w książce jest dobry dla dziecka i każdy temat wychowuje i edukuje, a ciekawe ilustracje sprawiają że jest jeszcze ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger