1/31/2018 04:05:00 PM

Sapph Polska- komplet bielizny plus niespodzianka dla Was

Dzisiaj post bieliźniany. Nie wiem czy tylko ja zawsze mam problem z podaniem rozmiaru? Ja muszę zobaczyć pomierzyć co i jak i dopiero wybieram rozmiar. Podziwiam niektóre Panie, które tak świetnie radzą sobie z doborem właściwej miseczki itd.


To nie żart, ciało kobiety się zmienia, moje ostatnio sporo, bo po troszku gubię to co zbędne, a pierwsze co się zmienia u mnie- a nad czym tak ubolewa mój mąż;) to biust, dlatego zawsze przed zakupem bielizny robię sobie pomiary i korzystam z różnych tabel, tym razem odkryłam fantastyczną pomoc własnie ze strony Sapph Polska, bardzo fajna lekcja brafittingu czeka na stronie Sapph Polska i polecam z niej koniecznie skorzystać, bo czasem okazuje się, że nosimy miseczkę C a powinnyśmy E lub F nawet.
A wracając do produktów, o których dzisiaj mam Wam napisać. Stanik i majteczki- komplet bielizny od Sapph Polska wybierałam sama, ale z myślą także o innych mamach, kobietach ceniących wygodę. Bielizna od Sapph Polska jest wykonana z niezwykłą starannością, po wielu praniach, ręcznych, nie ma ani śladu używania.



Bielizna prezentuje się naprawdę świetnie, leży tak samo. Nie mam problemu, który pojawia się przy niektórych stanikach, tzn. opadających ramiączek, mimo że zawsze wszystkie sobie dokładnie reguluję, to w trakcie ruchu zawsze miałam problem z opadającym ramiączkiem, z Sapph Polska tego problemu nie ma. ramiączka są regulowane z tyłu i wystarczy jedna regulacja by trzymały się idealnie przez cały dzień noszenia. Ramiączka są też nie odpinane, ale  moim przypadku to duży plus, bo mnie te staniki z odpinanymi ramiączkami zawsze źle się układają. Stanik ma bardzo ładnie wykrojone miseczki na biust, dzięki czemu nigdy nie miałam przypadku wyskakującej piersi;) Niektóre kobiety mnie zrozumieją, zwłaszcza podczas schylania się, miałam ten problem z innymi stanikami, teraz ładnie dolega do ciała i nic nie wyskakuje;)
Kolor i wzór jest bardzo ładny, ciemny granat i bardzo prosty, delikatny wzór, który nie odznacza się na ubraniu to kolejny duży plus.







Majteczki wykonane są  tej samej kolorystyce, dość wysokie, ale nie ma problemu z ich noszeniem, nie rolują się w pasie. Tył wykonany z delikatnej, prześwitującej i podwójnej siateczki, przód całkowicie nieprześwitujący, wykończone bardzo ładną gumką ozdobną.





Zarówno stanik jak i majteczki nie tracą kolory podczas prania, ani się nie mechać, nie strzępią i co najważniejsze nie kurczą się. Są najwyższej jakości to widać, czuć podczas noszenia:) Ja jestem z tego kompletu bardzo zadowolona, bo jest wygodny, nie krępuje ruchów, nie ociera skóry, nie jest ani za duży, ani za mały, idealnie dobrany dzięki poradom zawartym na stronie:)

A wiecie co Wam jeszcze powiem na każdego, kto złoży zamówienie przez FB i powoła się na mój blog (Wychowuje i testuje) czeka super niespodzianka, w postaci - 100 zł rabatu:) Może to doskonały pomysł na Walentynkowy prezent?



Polecam Sapph Polska i zapraszam również na ich Facebooka. 

8 komentarzy:

  1. Owszem bielizna powinna być dopasowana do ciała, nie wyobrażam sobie inaczej. To gwarantuje mi wygodę i komfort używania. A już na pewno nie wyobrażam sobie opadających ramiączek. Rabat 100 złotych na zakupy to świetna niespodzianka dla nas. Okres Walentynek się zbliża na pewno nie jedna z nas skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dokładnie to samo niby mam miseczkę C ale u innej firmy to D i rozpiętośc rozmiwru tez rózna ja musze przymierzyc biustonosz by mmiec pewnośc że pasuje

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały komplet bielizny, a do tego ciekawa, kusząca recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplecie i ten kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja to już nie będę się wypowiadać,kupno stanika to dla mnie koszmar.A jeszcze nie wszystkie marki mają takie same rozmiary co inne.Śliczny Twój komplecik,no muszę się w końcu zmierzyć z tym "co i jak" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bielizna i recenzja...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. W którym miejscu, na stronie Sapph Polska czeka fajna lekcja brafittingu? Chętnie się zapoznam :) . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger