1/12/2018 07:42:00 PM

Media Zawada- Psi Patrol. Zabawy z naklejkami. Witaj, przygodo!

Druga książeczka na dziś z Psim Patrolem, tym razem książeczka do wypełniania.
Książeczka z naklejkami to nie lada gratka dla fana Psiego Patrolu. Przyznam szczerze, że kiedyś nie wierzyłam w siłę takich dodatków, a teraz widząc mojego syna i jego wielką fascynację kiedy odkleja i nakleja gdzie trzeba naklejki z Psim Patrolem, jestem przekonana, że taki mały dodatek może  być powodem do "chcę- nie chcę" książki.




Książeczka Psi patrol. Zabawa z naklejkami. Witaj,przygodo! nie tylko "zabija" czas wolny dziecka, ale przede wszystkim uczy. Mój syn musi sporo ćwiczyć swoje umiejętności manualne (tak powiedzieli specjaliści w tej dziedzinie, więc wierzę) z książeczkami takimi, jak ta Filip przyjemnie spędza czas i rozwija swoje umiejętności.
W książeczce znajdziemy sporo różnorakich zadań do wykonania, poza naklejaniem, dzieciaczki mają wykonywać takie zadania , które ćwiczą ich spostrzegawczość, logiczne myślenie oraz rękę (precyzje ruchów). Dzieci znajdą tu mnóstwo zabawy, kolorowanki, labirynty, układanki, gry, a nawet quizy.
Jest wiele do zrobienia, dlatego każde dziecko znajdzie coś dla siebie, do tego w książeczce znajdziemy ciekawostki o bohaterach Psiego Patrolu.
Mój syn nie mógł się oderwać od książeczki, od razu chciał strona po stronie wypełniać, nawet kolorować zaczął (a tego nie chce za nic w świecie robić). Książeczka jest bardzo ciekawa i kolorowa, no a przede wszystkim to aż 32 strony przeróżnych zabaw dla dzieci. Celowo to podkreślam, bo ostatnio kupowałam inne takie książeczki dla Filipka i tamte miały coś około 20 stron, a więc sporo mniej zadań, zabaw i tym samym mniej frajdy dla dziecka.








Naklejki to po prostu taki dodatek, który Filip nie tylko wykorzystał w książeczce, ale oczywiście nakleił je na zabawki, na swój stoliczek, tam gdzie będzie na nie mógł patrzeć i się cieszyć.

Jak dla mnie świetny sposób na nudę dla fanów Psiego Patrolu, na pewno czas spędzony z tą książeczką będzie dobrze wykorzystany.
Zdecydowanie polecam i zapraszam do Media Zawada oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Naklejki to jest to co moje dzieciaki kochają niekoniecznie z psiego patrolu ale uwielbiają takie ksiązeczki jak ta

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę powtarzać się po raz n-ty mój syn uwielbia najbardziej na świecie Psi Patrol,wszystko pod każdą postacią :) Zabawa,kolorowanki,łamigłówki nie lada gratka dla fana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A my nie mamy tej serii. Jak widać nie mamy jeszcze dużo książek, chodź dwa regały założone. Ciekawa książka potrafi wciagnąć dziecko w wir czytania, naklejania i kolorowania

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger