1/08/2018 04:39:00 PM

Diagnosis- Szampon i odżywka AgranOil


Już chyba kiedyś pisałam, że jeśli myślicie, że serie kosmetyków są produkowana tylko po to, żeby były (ja tak myślałam) i używałam szamponu z innej firmy, odżywki z innej i zawsze moim włosom czegoś brakowało. 
Odkąd przekonałam się, że używanie tego samego szamponu i odzywki daje niesłychane rezultaty, nie przestaję parować tych dwóch kosmetyków;)



Dzisiaj przygotowałam wpis o szamponie i odzywce z olejkiem arganowym. Naczytałam się już chyba mogę napisać, że przez lata o niezwykłych właściwościach olejku arganowego, ale poza kremem do rąk innego kosmetyku nie używałam. Teraz wiem, że już dawno powinnam była używać kosmetyków z dodatkiem olejku arganowego.
Odkąd używam szamponu i odżywki od Diagnosis moje włosy stały się dużo bardziej wygładzone, lśniące, a przede wszystkim nie przetłuszczają się po jednym dniu i mogę głowę myć co 2 dni bez obaw, że rano wstanę ze strąkami.
Zawsze walczyłam z przesuszonymi końcówkami, wiadomo suszarka, prostownica i końców były suche, wręcz popalone. Dzięki systematycznemu stosowaniu odżywki i szamponu z olejkiem arganowym końcówki przestały być suche, bo ten duet świetnie nawilża włosy, ale i tez nie obciąża ich, tj. tak jak już napisałam nie muszę myć włosów codziennie .
Szampon ładnie się pieni i jak dla mnie ładnie pachnie:) Jest też wydajny, więc wcale nie trzeba wylewać połowy butelki by na głowie mieć pianę;) Do tego jak dla mnie bardzo ładnie się prezentują w swoich brązowo-złotych opakowaniach. Odżywki używam raz w tygodniu, bo tyle w zupełności wystarczy żeby włosy były gładkie, lśniące i zdrowe.
Stosuję ten duet od około miesiąca, zużyłam mniej więcej 3/4 opakowania szamponu i 1/3 odżywki i naprawdę widzę różnicę w kondycji moich włosów. Na pewno są dużo bardziej błyszczące i wygładzone. 




Ja jestem bardzo zadowolona z efektów, dlatego polecam Wam gorąco:)
Zapraszam do Diagnosis oraz do polubienia ich na Facebooku.
Odżywkę  znajdziecie TU


7 komentarzy:

  1. Uwielbiam olejek arganowy, jest moim ulubieńcem 😊
    Ja dodaję go do kremu na noc, bo bardzo mi służy, wcieram w końcówki włosów.
    Kupuję też odżywki do włosów z tym olejem w składzie.
    Ta seria brzmi interesująco, kto wie, może się skuszę 😀😀

    OdpowiedzUsuń
  2. coś chyba dla mnie , co prawda moje włosy przechodza ze mną dość duzo i eksperymentów a oststnio rozjaśniania z czarnych na blond , tak wieć potrzeba im odzywienia i dbudowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Olejek arganowy jest bardzo ceniony.Szamponu z tym głównym składnikiem jeszcze nie miałam.Jak widać ten pakiet jest wydajny,może się skuszę.Każda z nas chce mieć piękne,zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myśle że te kosmetyki dobrze się sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro tak zachwalasz, to warto wypróbować, a nuż się nada moim włosom? Każda włosy mają inne potrzeby, coś co Tobie się nadaje, niekoniecznie mnie spamuje, ale warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger