1/09/2018 05:21:00 PM

Gama Antyramy z PLEXI, Ramki, Tablice korkowe

Dzisiaj chciałabym Wam polecić sklep Gama Antyramy z PLEXI, ramki, Tablice korkowe. To super sklep i do tego niedrogi, jeśli chcecie zachować swoje wspomnienia w ładnie oprawionych zdjęciach, albo chcecie stworzyć kącik do przyczepiania karteczek dla dziecka, to idealny sklep dla WAS.

W ramach współpracy otrzymałam 5 antyram, które wykorzystałam w różny sposób, jako oprawa dla zdjęć, ale i jako oprawa dla plakatów, które wydrukowałam sobie sama i odpowiednio przycięłam do rozmiarów antyram. 



Każda antyrama jest zafoliowana, tzn pleksi jest zafoliowana, tak więc podczas przesyłki nie porysuje się na pewno. Do tego łatwo się je składa. Mam kilka antyram i niestety niektóre mają tak kiepskie zaczepy, że wolę nie wieszać ich na ścianie, żeby nie stwarzały zagrożenia dla mojego dziecka. Antyramy od Gama są bardzo solidnie wykonane, nie mam obaw o to, że zaczep puści, do tego nie trzeba używać dużej siły żeby dociągnąć zaczep do dziurki (zdarzyło mi się raz skaleczyć podczas składania antyramy innej firmy tak więc uważam ten fakt także za istotny).

Jak dla mnie bardzo fajny sklep, bo dostaniemy chyba w każdym rozmiarze antyramy i ramki, a to bardzo istotne, bo często idąć do sklepu niesttey brakuje odpowiednich rozmiarów antyram, czy ramek. Sama swojego czasu szukałam antyramy o dużych rozmiarach, na mój weselny plener i trwało to bardzo długo, bo nawet na allegro nie mogłam dostać takiego wymiaru, jak potrzebowałam. W GAMA bez problemu znajdziemy odpowiedni rozmiar antyram i ramek na zdjęcia, dlatego polecam Wam ten sklep.

Polecam też odwiedzić ich stronę na facebooku.

6 komentarzy:

  1. Co mnie bardzo cieszy, to fakt, że możemy mieć każdy wymiar antyramy, ja mam mnóstwo nietypowych plakatów. ..teraz mogę je odpowiednio wyeksponować 😁😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , teraz nie mam jak bo młody uwielbia mi zrzucać obrazki ale zamierzam zrobic galerię ich zdjec na przyszłośc dobrze wiedzieć gdzie szuukać ramek

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te antyramy,można w fajny i szybki sposób zrobić dekoracje na ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny sklep wybierzemy wszystko do swoich potrzeb

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, antyramy sprawią że kącik że zdjęciami będzie bardziej atrakcyjny wizualnie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger