1/31/2018 12:26:00 PM

Originto- Koszulka

Przyszedł czas i na koszulkę od Originto. Koszulka jest dla mnie, leży idealnie, choć przyzwyczaiłam już męża że chodzę w luźnych koszulkach i ten twierdzi, że koszulka za bardzo się opina ;) Mnie ona osobiście leży idealnie:)



Koszulka bardzo dobra gatunkowo, po praniu nic złego się z nią nie dzieje, nie kurczy się, nie mechaci, nie ma też problemu z jej prasowaniem, a nadruk wygląda jak nowy.

Nadruk, bo on tu odgrywa kluczową rolę, mój ulubiony;) "cute but psycho" chyba idealnie pasuje do mnie;)  A tak poważnie mówiąc ta misiowa mordka plus ten napis sprawiają, że uwielbiam tą koszulkę chyba najbardziej ze wszystkich.
Jest taka wygodna, wiecie jak jest czasami piszą, ze bawełna i w ogóle, zakładam na siebie i jak w worku foliowym, tu jest zupełnie inaczej, koszulka fajnie oddycha, jest wygodna, ładnie się układa i ma ten niesamowicie żartobliwy akcent, który uwielbiam w koszulkach.
Tak jak wcześniej pisałam koszulka po praniu wygląda tak samo jak i przed, bez wyciągnięć, bez zmiany rozmiaru, czy odbarwień nadruku. Jak dla mnie jest po prostu świetna i polecam Wam zakup takiej:)


Zapraszam na stronę Originto oraz na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. Dobrze wiedziec gdzie szukac takich koszulek właśnie myslę nad wymiana garderoby :0

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsza w odzieży jest jakość dla mnie. Jeżeli koszulka po praniu jest taka jak przed, to wiem że warto ją kupić. Osobiście wolę luźniejsze, nie lubię opiętych, ale myślę że to nie problem i rozmiary są różne. Nadruk bardzo przyjemny. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny napis jakość jest bardzo wazna

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze aby koszulka dobrze oddychała,materiał to podstawa.A czy się opina czy nie,to zależy jak kto się czuje,ja wolałabym trochę większą ale ta na Tobie dobrze leży :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger