1/18/2018 07:54:00 PM

AWM- Tęcza, wiatr, śnieżynka


Lubicie takie książki, które pomogą Wam wyjaśnić wiele spraw Waszym dzieciom? A co powiecie na książeczce wyjaśniającej dzieciom zjawiska przyrodnicze?



Czy Wasze dzieci też tyle pytań zadają? Bo mój Filip od dłuższego czasu zadaje wiele pytań,typu "co to śnieg?, czemu jest zimny i biały?" lub " "skąd się wzięła tęcza?, co to wiatr?, dlaczego wieje?"
Czasami moje wyjaśnienia wcale nie przekonują mojego syna i drąży temat dalej i dalej, a mnie brakuje czasami argumentów na to by przekonać go do swojej racji, może jestem mało kreatywna, hmm? Tego nie wiem, ale im bardziej się staram mu wyjaśnić wszelakie zjawiska przyrodnicze, tym więcej pytań się pojawia, a ja zastanawiam się jak w prosty sposób je przedstawić.
Dlatego książka od AWM to dla mnie prawdziwa pomoc w takich sytuacjach, po prostu siadamy wspólnie do książki i po odszukaniu odpowiedniego zjawiska przyrodniczego zaczynam czytać. Przyznam szczerze tej książki nie sposób nie mieć w domu, ona jest tak kreatywna, tak rozwijająca i do tego tak bajecznie pięknie zilustrowana, że po prostu nie ma tu się czego doczepić.






W książeczce znajdziemy odpowiedzi na nurtujące pytania, takie jak: skąd wieje wiatr i skąd się biorą płatki śniegu, w jaki sposób tworzy się tęcza, czy też dokąd udaje się słońce kiedy idzie spać. A także wiele innych zjawisk przyrodniczych, pięknie przedstawione są pory roku i to jak zachowują się zwierzęta w danej porze roku, czy tez jak wyglądają drzewa w danej porze roku. Pokazane są różne kształty księżyca i opisane dlaczego się tak dzieje. Znajdziemy też odpowiedzi na tematy kolorów nieba, co to jest ciśnienie, jakie mamy rodzaje skał i wiele wiele innych. Naprawdę bardzo ciekawie zilustrowane wszystkie zjawiska sprawiają, że nawet 4latek pojmie ich powstawanie.

Polecam Wam serdecznie tą książeczkę i zapraszam do AWM oraz na ich Facebooka

5 komentarzy:

  1. Coś dla mojej córci zaczeła nauke w zerówce poznaje coraz więcej rzeczy i świata i zadaje pytań , a młodszy synek razem z nia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale wspaniała książka, super ilustracje....warto sięgnąć, by zaspokoić ciekawość dziecka na temat zjawisk przyrody.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napewno po przeczytaniu zdobyl swoja wiedze na temat zjawisk :) fajne ułatwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz i u mnie zaczął się etap "100 pytań do" Sama mam kłopot więc ta książka będzie bardzo mi przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomocna książka dla rodziców. Pytania dzieci w pewnym wieku stają się bardzo kłopotliwe. Dzieci potrafią zaskoczyć. Książka pomoże wytłumaczyć tak, że dziecko zrozumie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger