1/12/2018 03:30:00 PM

Media Zawada- Psi Patrol. Kraina opowieści.Drużyna Marzeń


Mój Filip do ostatniej soboty nie był fanem Psiego Patrolu i to tak dosłownie nie był, nie chciała nawet czytać Psiego Patrolu, dlatego czekałam z recenzją aż do teraz. Wszystko zmieniło się kiedy zmieniliśmy telewizję, teraz na ekranie ma nick Jr i wieczorami Psi Patrol na tapecie. Nie wiem czemu nie chciał oglądać bajek na komputerze, ale teraz nie ma dnia bez Paw Patrol ;) 

Dlatego dziś czas na książeczki z Psi Patrolem:) 


Pierwsza z nich to Psi Patrol. Kraina opowieści. Drużyna marzeń. Książeczka, którą przeczytaliśmy wczoraj na dobranoc, jednym tchem, no może kilkoma więcej;) Filip był nią tak zachwycony, że nie chciał iść spać, tylko cały czas strona po stronie oglądał i opowiadał co zapamiętał z przygód opisanych w książeczce. Największą frajdę sprawił mu fakt, że 2 dni temu oglądał bajkę, którą mu wczoraj czytałam, pamiętał ciąg wydarzeń i sam uprzedzał co mu przeczytam.
Książeczka jest przepięknie wydana, w twardej oprawie, z barwnymi i pełnymi dynamizmu ilustracjami, które bez wątpienia przenoszą małego czytelnika do krainy, gdzie żyje Psi Patrol.
Książeczka składa się z 2 opowiadań. Pierwsze opowiada o podniebnych sztuczkach SKY, tą właśnie bajeczkę Filipek pamiętał z tv i jej czytanie szło nam dość powoli, Filip cały czas opowiadał co pamiętał z bajki. Sky to chyba jedyna dziewczynka w drużynie Psiego Patrolu, jest to piesek, który lata swoim samolocikiem. Historyjka opowiada o przygodzie Sky, która ratuje swoją idolkę Ace Sorenden. Ace lecąc do Zatoki Przygód napotkała na problemy ze swoją maszyną, wezwała więc Psi Patrol by jej pomogli bezpiecznie wylądować. W zamian za pomoc jaką otrzymała od Sky odwdzięczyła się jej wspólnym pokazem lotniczym.
Drugie opowiadanie - Pokaz karate, opowiada o drużynie Psiego Patrolu, która zebrała się w stodole by zdać egzamin na żółty pas, d konkurencji przystąpiła także drużyna kociaków burmistrza Humdingera. Kociaki w nieczysty sposób chciały pokonać drużynę Psiego Patrolu, oszukując i wygrywając poszczególne konkurencje. Mistrzyni Yumi Nie dała się jednak oszukać i nagrodziła żółtym pasem, za swoje starania drużynę Psiego Patrolu.





Tak jak pisałam książeczka jest bardzo fajnie wydana, kolorowa, ilustracje bardzo dynamiczne, a opowiadania niezwykle wciągające. Początkowo planowałam przeczytać tylko jedno opowiadanie, ale tak nas wciągnęło, że przeczytaliśmy oba i aż szkoda, że nie było ich więcej.

Ta książka jest idealna dla fanów Psiego Patrolu. Polecam Wam Wydawnictwo Media Zawada i zapraszam na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. śliczna , co prawda mój synek nie ma ulubionej bajki bo rzadko ogląda tv za to mam 6 letniego siostrzeńca fan Psiego patrolu :) jemu napewno by sie spodobała

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i te obrazki śliczne. Moja Natalka byłaby zachwycona bo uwielbia Psi Patrol :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrazki bajeczne, treść wartka, czego chcieć więcej. ...trzeba kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest dla córki się też podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój Mikołaj już pod dawna wszystko uwielbia co jest związane z Psim Patrolem.Wydawało mi się,że Filipek też skoro wcześniej zachwycałaś się np Kartami Piotruś z Psim Patrolem.Nie mniej jednak ta książka jest dla mnie strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem wystarczy jakiś bodziec i dziecko zmienia swój punkt widzenia. Wczoraj nie lubiło, a dzisiaj się obejść nie może bez zabawki, czy też bez książki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger