Dzisiaj kolejna gra od Egmont. I tym razem niezwykle starannie wykonana gra od Wydawnictwa Egmont. Do tego gra przestrzenna, która zaczarowała moje dziecko.
Młodzi Czarodzieje, czyli Antek, Alek i Ania wyruszając pod osłoną nocy do magicznego miejsca, zwanego Nocnym Rynkiem. Po piętach młodych czarodziei depcze Duszek. Czy uda im się dotrzeć do magicznego miejsca zanim złapie ich Duszek?
W pudełku znajdziemy:
Młodzi Czarodzieje, czyli Antek, Alek i Ania wyruszając pod osłoną nocy do magicznego miejsca, zwanego Nocnym Rynkiem. Po piętach młodych czarodziei depcze Duszek. Czy uda im się dotrzeć do magicznego miejsca zanim złapie ich Duszek?
*planszę
* szkołę magii ze schodami
* 6 pionków graczy
* 1 duszka
* 1 znacznik zegara
* 18 kafelków drzew (2 duchy i 16 świetlików)
* 3 kości (z symbolami: 1 duszek, 1 magiczna mikstura, 16 świetlików)
* 3 magiczne mikstury
* 3 zaklęcia kości
Gra bardzo starannie wykonana, z drewnianymi elementami, która na pierwszy rzut oka wygląda jak magiczna kraina, co pobudza i zachęca dzieci do zabawy. Dużo elementów powoduje większe zainteresowania, ale i też może sprawić troszkę trudności naszym dzieciaczkom.
Gra przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia, a celem gry jest dotarcie do Nocnego Rynku i uniknięcie złapania przez Duszka.
Gra jest bardzo ciekawa, ćwiczy pamięć dzieci, bowiem by się ruszyć dzieci muszą zapamiętać położenie świetlików (umieszczonych na krążkach) i odnaleźć je jeśli wypadną na kostkach. To czy zdążą uciec zależy od pamięci graczy, ale nie tylko bo wspomóc się można magiczną miksturą lub użyć zaklęcia kości.
Dla mnie ta gra to naprawdę super propozycja dla dzieci, nawet dla 4latka, ćwiczy jego pamięć i uczy gry pod presją czasu. Jest naprawdę ciekawa , z bardzo atrakcyjną szatą graficzną. Dla dzieci na pewno będzie bardzo atrakcyjna, drewniane pionki (świetliki), duszek, kości i bardzo ładnie, starannie wykonane plansze przestrzenne to ich główne atuty, które przyciągną wzrok i zaciekawią nasze dzieci.
Ja polecam Wam ją i zachęcam do odwiedzenia Egmont oraz do polubienia Galaktyki Czytelnika.
Gra przeznaczona jest dla dzieci od 6 roku życia, a celem gry jest dotarcie do Nocnego Rynku i uniknięcie złapania przez Duszka.
Gra jest bardzo ciekawa, ćwiczy pamięć dzieci, bowiem by się ruszyć dzieci muszą zapamiętać położenie świetlików (umieszczonych na krążkach) i odnaleźć je jeśli wypadną na kostkach. To czy zdążą uciec zależy od pamięci graczy, ale nie tylko bo wspomóc się można magiczną miksturą lub użyć zaklęcia kości.
Dla mnie ta gra to naprawdę super propozycja dla dzieci, nawet dla 4latka, ćwiczy jego pamięć i uczy gry pod presją czasu. Jest naprawdę ciekawa , z bardzo atrakcyjną szatą graficzną. Dla dzieci na pewno będzie bardzo atrakcyjna, drewniane pionki (świetliki), duszek, kości i bardzo ładnie, starannie wykonane plansze przestrzenne to ich główne atuty, które przyciągną wzrok i zaciekawią nasze dzieci.
Ja polecam Wam ją i zachęcam do odwiedzenia Egmont oraz do polubienia Galaktyki Czytelnika.
wygląda na fajną szkoda że moje dzieciaki nie chcą takich gier, ale z czasem może polubia
OdpowiedzUsuńMoje dziewczynki uwielbiają gra a ta na pewno sprawiłaby im frajdę.
OdpowiedzUsuńZapowiada się ciekawie, planszòwki wracają do łask ,my lubimy od zawsze.
OdpowiedzUsuńZapowiada się ciekawie. Super, że planszowe gry są coraz bardziej popularne, my lubimy od zawsze...super zabawa.
OdpowiedzUsuńGra wizualnie mi się podoba :) Jednak Mikołajek musi trochę podrosnąć do niej :)
OdpowiedzUsuńSwietna gra
OdpowiedzUsuńAntek, Alek i Ania mają ciekawe przygody i to tylko za sprawą takiej gry. Fajne i pomysłowe.
OdpowiedzUsuńgra zapowiada się ciekawie
OdpowiedzUsuń