sobota, 15 listopada 2014

Happy Smile- paski wybielające

Kolejna recenzja powstała w ramach współpracy z:

Paski ... hmmm pomyślałam sobie akurat, już widzę jak wybielą mi zęby. I co kolejny raz niedowiarek stał się dowierkiem ;) Paski działają. Szkoda tylko, że nie da się w nich mówić, przynajmniej ja nie potrafiłam, bo widzicie mając małego Łobuza w domu buzia jest czasem potrzebna;) Dlatego po 1 razie matka była już mądrzejsza, kładła spać młodego, a sama testowała, przez kolejne 7 dni paski.
                                  
Po pierwszym dniu byłam mega rozczarowana, nie da się mówić, bo paski się odklejają i żel tworzy w buzi dość nieprzyjemny posmak.
Po drugim dniu już byłam zachwycona, nauczyła się baba obsługi pasków i zaczęła stosować jak trzeba, a i pierwsze efekty (dość delikatne) stały się widoczne.
teraz po 7 dniach moje zęby są znacznie bielsze niż były.

Paski są pakowane po dwa- jeden na górne i jeden na dolne zęby.
                                       
Na paskach jest żel, który właśnie wybiela zęby, niestety ja po każdym użyciu pasków musiałam przepłukać usta, bo pozostawał mi ten posmak w ustach. Pewnie w przypadku pozostałych pasków byłby podobny efekt. Nie uważam tego za jakiś minus, po prostu żel jest na tyle mocny, że pozostaje jego specyficzny smak na dłużej .
                                     
Na stronie producenta można przeczytać, że zaleca się kuracje 2 tygodniową, ja dostałam paski na 7 dni, ale i przez 7 dni używania widoczne są zmiany koloru zębów, na bielsze.
Paski sa łatwe w użyciu, nie ma problemu z przyklejeniem czy odklejeniem. Są skuteczne a przecież w głównej mierze o to chodzi, dlatego jeśli chcecie wybielić zęby polecam.

Zapraszam do odwiedzenia HappySmile oraz FB
                                        

4 komentarze:

  1. Na rynku jest pełno różnych past czy pasków do wybielania zębów.Ale tak naprawdę trudno znaleźć coś naprawdę skutecznego.Skoro już po 7 dniach są efekty to co dopiero po 2 tygodniach....Skoro jesteś zadowolona więc produkt jest wart uwagi.Każdy z nas może mieć na początku problem z ich nałożeniem ale jak to mówią praktyka czyni mistrza:) Lepiej pokusić się na takie preparaty niż chodzić na drogie zabiegi wybielające do gabinetów stomatologicznych.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jeszcze nie używałam, chyba pora zacząć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedys
    zastanawialam sie nad ich kupnem niewiedzialam czy warto teraz wiem i
    chyba sie na nie skusze tylko pewnie zmarnuje kilka zanim sie naucze
    obslugi

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz słysze o paskach az wstyd sie przyznac bedzie trzeba spróowavc :)

    OdpowiedzUsuń