9/10/2019 11:55:00 AM

AVON POLSKA - HOT NOTY - PERCEIVE SUNSHINE


Za oknem ostatnie podrygi lata, a Ty chciałabyś zachować te cudowne wspomnienia na dłużej.Nic prostszego, ja już odkryłam sekret długiego lata, tego w sercu oczywiście, to nowy zapach AVON POLSKA #PERCEIVE_SUNSHINE. Ten zapach zniewala zmysły i pozwala na nowo wtopić się, otulić się zapachem lata skąpanych w promieniach tańczącego słońca. 
Uwielbiam ten zapach już od pierwszej chwili, jest on tak ciepły, tak lekki i tak zniewalający, że w takie dni jak wczoraj(pochmurne i deszczowe) mam ochotę wylać na siebie cały flakonik i cieszyć się słonecznym klimatem zapachu. To zdecydowanie najlepszy zapach na chandry :) 

To kolejny juz zapach w rodzinie Perceive, tak jak i pozostałe zapachy zamknięty jest w tej stylowej dla nich buteleczce, która troszkę przypomina jakiś kamień, a biorąc pod uwagę kolor perfum- przypomina bursztyn, ciepły słoneczny kolor. 
Są to perfumy kwiatowo-owocowe, dawniej przeze mnie omijane szerokim łukiem, a teraz tak bardzo mi się spodobały, że na pewno kupię sobie kolejne:) To idealny zapach na dzień, na lato, na wiosnę, na jesień, czy też i na zimę, one po prostu są uniwersalne, na każdą porę roku:) 
Do tego są trwałymi perfumami, dlatego je gorąco polecam.




Nuty głowy: mango, bergamotka, mandarynka
Nuty serca: jaśmin, mimoza, magnolia
Nuty bazowe: drzewo sandałowe, piżmo.

http://u.grubo.io/3ob

2 komentarze:

  1. Oo..ciekawa jestem jak ta woda pachniałaby na skórze..Wydaje mi się, że zapach mógłby mi podpasowac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne sa tam kosmetyki ja bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger