9/27/2019 01:17:00 PM

Stickerkid- Personalizowane naklejki


Każde dziecko, jak to dziecko potrafi coś zgubić, nie wspomnę już o tym, że w przedszkolu dochodzi do "wymian" rzeczy osobistych między dziećmi. Nie raz już mieliśmy w naszej szafeczce nie nasze rękawiczki, czapkę czy nawet bluzkę. Jak sobie radzimy? Jak oznaczamy zabawki kiedy w przedszkolu panuje "boom" na daną zabawkę? Nic prostszego, od lat ufam jednej marce- stickerkid. Tak, tak dobrze czytacie od lat, bo pierwszy mój wpis o naklejkach powstał w 2014 roku i co ciekawe naklejki, już tylko kilka sztuk, nadal posiadam, a te które zostały wykorzystane dalej służą. 
To nie żart, mamy zabawki, na których choć troszkę zniszczona przez czas naklejka dalej się trzyma i nam służy. Dlatego uważam, że nie ma na rynku lepszej firmy, która by oferowała trwalsze nalepki na ubrania i rzeczy. 


Teraźniejszy pakiet zawierał:

4 naklejki do butów z wybraną postacią i personalizacją
10 naklejek średnich naklejek z wybraną postacią i personalizacją
20 małych naklejek z personalizacją

Naklejki do butów wiadomo, zostały wykorzystane do oznaczenia butów przedszkolnych i codziennego użytku, żeby np. na basenie nie zostały pomylone z innym dzieckiem.
Średnie naklejki są idealne do oznaczenia teczki przedszkolnej dziecka, jak również plecaczka, większych zabawek, czy piórnika z przyborami. Najmniejsze naklejki świetnie sprawdzają się do oznaczenia odzieży, bez niszczenia metek (podpisy markerem brzydko wyglądają). Można tez śmiało oznaczyć nimi zabawki. Naklejki są trwałe, nie odklejają się nawet pod wpływem wody, a zarazem ich usunięcie przez podważenie końca jest naprawdę proste. Co więcej to my decydujemy o kolorze naklejek, jak również co będzie na nich napisane i jaką postać chcemy umieścić na naklejkach. Ja tworzyłam mój pakiet z pomocą syna, a raczej on tworzył a ja pilnowałam żeby nie poprzestawiał literek podczas wpisywania. Jak widać każdy rodzaj ma inny kolor tła i inny kolor czcionki, co więcej można wybrać też rodzaj czcionki, dlatego uważam że na naszym rynku nie znajdziemy lepszej marki. Realizacja zamówienia jest błyskawiczna, dlatego serdecznie Wam polecam.



A do tego mam dla Was świetną wiadomość do 2-10-2019 możecie zyskać 20 % rabatu. Wystarczy, że wpiszecie kod testuje20. 
Polecam serdecznie Stickerkid i zapraszam do odwiedzenia ich na Facebooku

2 komentarze:

  1. Bardzo przydatne choc ja podvhodzr sceptycznie do opisywania im i nazwiskiem rzeczy dzieci

    OdpowiedzUsuń
  2. człowiek każdego dnia uczy się nowych rzeczy, polecę tego bloga znajomym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger