9/11/2017 02:06:00 PM

Egmont- My Little Pony Przyjaźń to magia . Tom 9

Chociaż w domu nie mam dziewczynki i nie mam tez wcześniejszych tomików komiksu My Little Pony, to chętnie sięgnęłam po tom 9 dla mojego syna, który kucyki lubi. Lubi tą bajkę obejrzeć, raz na jakiś czas, dlatego chciałam sprawdzić czy zainteresuje go komiks, bo ostatnio bardzo się z komiksami zaprzyjaźnił, zwłaszcza tymi z Egmontu o Smerfach.

Komiksy od Egmont zawsze zaskakują mnie tym, że są tak pełne dynamizmu, zwrotów akcji, niczym nie odbiega od bajki na ekranie, chociaż nie dzięki komiksom rozwija się wyobraźnia, mimo wszystko, bo podczas czytania dziecko jeszcze więcej sobie wyobraża i tworzy swoje nowe sceny.
My Little Pony to niezwykła opowieść o kucykach z 
Equestrii. W tomie dziewiątym pojawia się tajemniczy wróg Rainbow Dash, który jednoczy wszystkie najczarniejsze charaktery z Equestrii by pokonać nasze ukochane kucyki i przejąć Kryształowe Królestwo. Tajemnicza postać wędruje i zbiera w swoje szeregi najczarniejsze, najstraszniejsze charaktery, złe moce nadciągają by pokonać nasze słodkie i dobre kucyki. Do starcia dobra ze złem dochodzi na corocznym Kryształowym Jarmarku . Czy po raz kolejny dobro zwycięży nad złem? Czy księżniczki poradzą sobie z tymi szeregami zła? Na te pytania znajdziecie odpowiedź w komiksie, który wciąga, serio, nawet dorosłych;) 




Przepiękne, barwne, pełne zwrotów akcji ilustracje i mnóstwo tekstu to jest coś co naprawdę wyróżnia komiks na tle innych. Miałam w rękach sporo komiksów jako dziecko i jako dorosła już osoba i muszę przyznać, że dawno tak bogato ilustrowanego i bogato pisanego (ilość dymków i testu jest dla mnie wielkim zaskoczeniem) dawno nie widziałam. Jest co oglądać, co czytać i ta historia walki dobra ze złem jest tak mroczna, a jednak tak słodka od naszych ulubionych kucyków Pony. Komiks zawiera sporo humoru, satyry . Mimo tak ciężkiego tematu, jakim dla mnie zawsze była walka dobra ze złem, w tym komiksie można przeczytać sporo fajnych, śmiesznych akcji.

Jak dla mnie komiks dla miłośniczek kucyków pony będzie idealną lekturą na jesienne wieczory, z resztą zawsze mozna dokupić pozostałe tomiki i nasze pociechy będa miały o oglądać i czytać na długi czas.

Zdecydowanie polecam Egmont i zapraszam do Galaktyka Czytelnika

10 komentarzy:

  1. coś dla cóci uwielbia ta bajeczke ale komiks na zaś bo póki co ich nie lubi , no troche ale woli ksiązeczki niż komiksy

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja córeczka byłaby zachwycona tą książeczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka pewnie też byłaby zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mikołaj też miał czas,że oglądał kucyki,teraz to tylko Psi Patrol :) Super komiks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. komiksowe Pony to świetna zabawa :) ciekawa książeczka :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Komiks o kucykach są dla starszych dziewczynek, ale wiedząc jaki popyt ma dana bajka zapewne i taki komiks znajdzie swoje fanki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi bohaterami to i ja komiks polubie :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger