9/08/2017 02:45:00 PM

Cartamundi Polska- Gra karciana Piotruś Psi Patrol

Czy i Wy macie w domu fana Psiego Patrolu? jeśli tak, to koniecznie zobaczcie jakie super karty do gry wyprodukowało Cartamundi Polska. Piękne, kolorowe i trwałe karty z wizerunkami boghaterów Psiego Patrolu idealne wprost do nauki gry w Piotrusia.

Ja nigdy w Piotrusia nie grałam, ale instrukcja dołączona do kart jest tak świetnie napisana, że gdyby czytało ją dziecko nie miałoby żadnego problemu z jej zrozumieniem.




Mamy 12 par i trzynastą, pojedyncza kartę- Piotrusia. Każda para przedstawia innych bohaterów bajki Psi Patrol, wszystkie wywołują ten sam zachwyt u fana Psiego Patrolu. Wiem, bo mój 4latek po prostu uwielbia tą bajkę, a karty traktuje póki co jak kolekcjonerskie- dosłownie, wkłada je do swojego klasera i pilnuje czy wszystkie są na swoim miejscu. Próbowałam z nim grać w Piotrusia, ale mój syn chyba talent do kart odziedziczył po mamie, to znaczy kompletnie nie rozumie o co chodzi i mówi mi tylko "mamo stalcy oddaj kalty". Nie mam więc nic do gadania;)

Takie karty z wizerunkami bajkowych postaci mogą okazać się świetnym pomysłem na niewielką grę mobilną. Karty nie zajmują wiele miejsca, a możemy grać w nie wszyscy i dorośli i dzieci, sprawdzą się więc jako alternatywa na brzydką pogodę na wyjeździe, czy też na wycieczkach szkolnych.





Karty są jak już wspomniałam kolorowe i trwałe, owszem pognieść się mogą, jak każde karty, ale trzeba by je było celo zgniatać, w normalnym użytkowaniu nie zaginają się i nie łamią, dlatego uważam je za trwałe i warte polecenia.

Zapraszam na stronę Cartamundi Polska oraz do polubienia ich ba Facebooku

7 komentarzy:

  1. wyglądaja ślicznie moje nie mają aż takich ulubionych bajek czy postaci ale znam dwójke :) moja siostrzenica to wielbicielka Trolików a siostrzeniec psiego patrolu włąśnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam fana i to bardzo zapalonego :) Do przedszkola Mikołaj dostał plecak z Psim Patrolem,kupujemy gazetki,książeczki to i karty będą u nas strzałem w 10!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajniusie, że są takie inne Piotrsie z ulubionymi bohaterami z bajeczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. O dziwo mojego synka "Psi patron" nie interesuje tak bardzo jak "Spiderman" ale propozycja Piotrusia w takiej postaci przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ten Piotruś Psi patrol :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger