9/20/2017 10:12:00 AM

Super krówka- Zdrowe słodkości

Kto z Was nie jadał w dzieciństwie krówek? Chyba każdy jadł, co więc kiedy na horyzoncie pojawia się uczulenie na mleko krowie? Pozbawić dziecka tego przysmaku dzieciństwa? O nie! Ja mam dla Was prawdziwą bombę:)


Krówki od Super krówka, nie są robione na bazie mleka krowiego, nie zawierają glutenu i są przepyszne. Krówki od Super krówki to cukiereczki na bazie mleka kokosowego i cukru kokosowego, to prawdziwe źródło potasu, magnezu i fosforu. Te cukierki są nie tylko zdrowe ale PRZEPYSZNE.
No ok może nie są takimi mordoklejkami jak te pamiętne z czasów dzieciństwa, ale to akurat uważam za plus i to wielki, bo nie oblepiają zębów, a więc nie stanowią pożywki dla próchnicy.






My otrzymaliśmy dwa smaki kokosowy i kakao, oba są pyszne. Mnie zdecydowanie bardziej przypadł do gustu kokos, a Filip wcina kakao bez mrugnięcia okiem:)

Jeśli więc szukacie zdrowych słodyczy to zdecydowanie polecam Super krówki, a powiem Wam, że dostępne są w wielu sklepach. Ja sama widziałam już je w Rossmannie i Netto.

Kolejnym super produktem od Super krówki są kremy kanapkowe, ale i nie tylko. Które dziecko nie kocha chlebka z kremem kakowo-orzechowym, lub też innym smaku? Chyba nie znam takiego, niestety jako rodzice wiemy, że te kremy są bardzo niezdrowe, psują się od nich zęby, a nasze dzieci tyją i pojawia się wiele różnych problemów zdrowotnych. Dlatego pewnie jak ja staracie się ograniczyć do zera takie "rarytaski". Co jeśli krem okaże się być zdrowym? Bogatym w składniki odżywcze i minerały . Taki, który nie zawiera glutenu i oleju palmowego? Kupilibyście, bo ja tak i chętnie kupię, jak tylko skończy się nasz słoiczek. Krem pistacjowo-kakaowy jest pyszny, super rozsmarowuje się na pieczywie, jest też idealny jako nadzienie do muffin, w planach mam zrobić synowi na urodziny właśnie muffinowe babeczki z nadzieniem z kremu od Super Krówki, więc na pewno pochwalę się efektami:) Tymczasem krem znika u nas błyskawicznie, głównie na pyszne kanapeczki. A skoro podaję dziecku zdrowy krem, nie mam wyrzutów sumienia i pozwalam mu na zjadanie ile ma ochotę.

Ja zdecydowanie pozostanę wierna słodkością od Super krówka i Wam polecam do zaglądania do nich, bo mają wiele wyjątkowych smaków krówek i kremów. Zapraszam także do polubienia na Facebooku

8 komentarzy:

  1. Dzięki Tobie miałyśmy okazję wypróbować oba smaki krówek :) są pyszne i na pewno po nie sięgniemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Narobiłaś mi smaka :) uwielbiam krówki wole te kruche od ciagutek :)
    smak mi obojetny czy to tofii czy smietankowy a i czekoladowe miewałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno Kasiu są pyszne :) Nie mamy uczulenia na mleko krowie ale łasuchów u mnie nie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe słodycze to już coś 🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Super krówki bez mleka to czarodziejskiej krówki :))superaśne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje dzieci, odpukać nie są uczulone na mleko krowie, jednak patrząc na zawartość cukru w ulubionych cukierkach są one ograniczone. Pani pokazała, że nie tylko krówki mogą być pyszne, ale i zdrowe!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger