9/05/2017 09:54:00 AM

Eleniuszki od ELENA


Gdybyście się kiedyś zastanawiali czy pęd do tych niezdrowych chipsów i chrupek da się pohamować, to ja dziś Wam powiem, da się. 



My nie kupujemy chipsów i chrupek, to znaczy wiadomo raz na pół roku się zdarzy, ale za to moja mama zawsze w "wyprawce" na odjezdne wyciąga chipsy i chrupki, ma cały arsenał oczywiście dla wnuków;)
I tym sposobem mój syn pochłania te niezdrowe chipsiki itp. Postanowiłam więc zrobić eksperyment i zaproponowałam mu zdrową alternatywę- Eleniuszki.

Eleniuszki to nic innego jak chipsy z owoców i warzyw, tak samo chrupiące jak te niezdrowe, ale zrobione z owoców i warzyw. 
Po otwarciu pierwszego opakowania (syn wybrał Maliny) doznałam naprawdę sporego szoku, bo były to malinki w całej ich okazałości, inne warzywa i owoce są krojone, no poza groszkiem;)

Jak powstają Eleniuszki. Po pierwsze by powstał 1 kilogram chipsów potrzeba jest aż 10 kilogramów zebranych owoców, tak tak 10 kilogramów.
Owoce są oczywiście odpowiednio przygotowywane, myte, zamrażane, poddawane suszeniu i liofiliizowane.  Liofiliizowane produkty zachowują wszystkie zdrowotne wartości świeżego jedzenia, pozbywając je ciężaru i wstrzymując dla niego upływ czasu.

Jeśli chodzi o ich smak, jest taki jak zwykłego świeżego owocu. Mój syn po prostu nie mógł uwierzyć, że to chipsy i cały czas chrupał.

Eleniuszki są smaczne, zdrowe, będą dobrą alternatywą dla słodyczy i dla chipsów, ale też być może dobrym sposobem na niejadków, którzy to od owoców i warzyw stronią. Te chrupiące chipsy są naprawdę pyszne, jeden ich minus, za szybko się kończą ;)






Jeśli chodzi o smaki jakie są dostępne z owoców  to jabłko, malina, truskawka, ananas, banan.

Z warzyw poznaliśmy buraczki i groszek.

Wszystkie są tak samo pyszne, chrupiące i ZDROWE. Po co dawać dzieciom chemię skoro na naszym rynku mamy takie pyszności?

Ja sama nie mogłam się im oprzeć, a co więcej są pakowane po 15 gram, można rzec niby niewiele, a na przekąskę dla dziecka w sam raz i można je zabrać naprawdę wszędzie. Na małego głoda są idealne :)

Ja jestem nimi oczarowana, ten prawdziwy smak owoców i warzyw, zapach i ta ich lekkość, w końcu mogę sięgnąć po coś co jest smaczne i zdrowe, a nie tylko smaczne.

My na pewno sięgniemy po nie nieraz , a Was zapraszamy na Eleniuszki i do odwiedzenia strony ELENA

7 komentarzy:

  1. super moje cispy uwielbiają i wybieram te kukurydziane im jesli moge. a nóz takie by im posmakowały

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję za ten wpis. O ile ja dzieciom nie daje chipsy, moj mąż przekasajac sam je niestety daje :( ale takie chipsy gdyby dawał jakie zaprezentowalas bylyby moją radością :-) muszę sprawdzić gdzie mozna je nabyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama podjadam niezdrowe chipsy czasem a takie eleniuszki to muszą być pyszne i zdrowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowne smakołyki :))) aż chętnie sama bym się zajadała i zajadała :)))) saaamo zdrowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa i zdrowa propozycja dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger