9/15/2016 12:29:00 PM

Pasja Gabi- Spodnie typu baggy w krzyżyki

Wczoraj była bluzeczka, a dziś spodnie, bo poranki są już chłodne i w krótkich spodenkach z domu się wyjść nie da. Pasja Gabi uszyła dla nas wspaniałe spodnie typu baggy. 





 Czemu wspaniałe? Przede wszystkim dlatego, że są niesamowicie wygodne dla synka. Może w nich biegać, robić fikołki, bez problemu bawi się na kolankach czy też wygłupia z tatusiem na podłodze. Nie krępują ruchów, nie uwierają i nie wypychają się.
Po drugie materiał z jakiego zostały uszyte- jest bardzo dobry gatunkowo. Jak wspomniałam nie wypycha się , nie mechaci i nie spiera. Po około 10 praniach spodnie wyglądają dalej jak nowe. Są też bardzo dobrze uszyte- nic się nie strzępi, żadna nitka, pomimo szaleństw jakie mój syn wykonuje w tych spodenkach, nie puściła, w praniu także nic złego się nie dzieje . 







Spodenki mają kieszonki, dla nas to duży plus, bo Filip uwielbia wrzuca a to kamyczek, patyczek, czy kasztanek o kieszonki, a później w domu wyjmuje spacerowe skarby. Spodenki są na gumce, to co zawsze mnie złościło w spodniach szytych hand made, że gumki było jak na lekarstwo, dosłownie wrzynała się w ciało i sama musiałam spruć pas i wszywać nową gumkę. W spodenkach od Pasja Gabi nie miałam tego problemu, gumka jest wszyta idealnie do rozmiaru, nie wrzyna się w ciało, a ja nie musiałam pruć . 


Spodenki świetnie się noszą, świetnie wyglądają i świetnie sprawują:) My na pewno zamówimy sobie kolejne, bo dawno już tak świetnych spodenek nie mieliśmy, żeby tak ładnie się cały cza prezentowały, pomimo kilkukrotnego prania. 




Z czystym sercem polecam Wam zakupy u Pasje Gabi, bo spodenki nie są drogie, koszt spodni typu baggy w zależności od rozmiaru 30-35 zł, tyle samo zapłacicie za dresy w sklepie, dresy które może po 3 praniach będą nadawać się jedynie o domu, bo się zmechaca, spiorą, a baggy od Pasja Gabi cały czas będą się pięknie prezentować.

Polecam i zapraszam do Pasja Gabi.

9 komentarzy:

  1. Fajne uwielbiam takie spodenki szyte przez kogoś a nie tasmowa produkcja sa idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor i wzór . Krój bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe właśnie takie lubimy najbardziej.Są wygodne i dobre jakościowo i cenowo bardzo przystępne co nie zawsze idzie w parze.Dla mojego łobuziaka będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam rzeczy uszyte przez Pasję Gabi zgadzam się z tobą w 100% genialna jakość, świetne ceny i ładne ubranka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy lubi buggy :)) super wyglądają

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger