10/29/2018 11:21:00 AM

Egmont- Mała księga mądrości Kubusia

Każdy z nas kochał kiedyś Kubusia Puchatka, prawda? Ja uwielbiałam wprost jego mądrości życiowe, uwielbiałam też wszelkie fajne cytaty zapisywać.  Nareszcie znalazł się ktoś mądrzejszy i napisał fantastyczną książkę, pełną cytatów z najnowszej wersji Kubusia Puchatka. Cytaty są podzielone tematycznie i naprawdę są to cytaty bardzo ciekawe.
My z Filipkiem przeczytaliśmy wszystkie jednego wieczoru, syn był zachwycony, a mnie osobiście bardzo przypadła do gustu ta pozycja książkowa.



Książka jest bardzo ładnie ilustrowana, ciepłe barwy nadają całości bardzo rodzinnej atmosfery. Każda rozkładówka to cytat z podpisem kto go wypowiedział oraz krótką notką wyjaśniającą go oraz piękna ilustracja po części ilustrująca czego dotyczy cytat. Książka jest małego formatu, w miękkiej oprawie, ale za to ma okładkę z zakładką, co naprawdę uwielbiam w książkach, bo nei jestem fanką zakładek walających się po domu. 




Książka zawiera taką ilość cytatów, że nie da się tego opisać pokrótce w recenzji, po prostu trzeba wziąć książkę do ręki i przeczytać, żeby zrozumieć, jak wartościową ona jest. Bardzo podoba mi się podzielenie cytatów na działy tematyczne, bo dla przykładu rozdział Miód wiedziałam, że dotyczyć będzie cytatów wypowiadanych głównie przez mojego ulubionego żółtego pluszaka Kubusia:)

Książka mnie zachwyciła i dlatego polecam ją i Wam. Zachęcam oczywiście do odwiedzenia Egmontu i Galaktyki Czytelnika

3 komentarze:

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger