12/12/2019 11:14:00 AM

AMEET- LEGO NINJAGO WAŻNA MISJA

Takiej książki jeszcze nie mieliśmy w swoich zbiorach, ochów i achów nie było końca, ledwo wydarłam wręcz z rąk mojego dziecka tą książkę, żeby zrobić zdjęcia do publikacji;)
Lego Ninjago to kolejny hit w grupie mojego syna, nic więc dziwnego, że gdy zobaczył książkę ze sporą niespodzianką, od razu ją porwał.





Książka dużego formatu, w twardej oprawie, w którą wmontowano pojemniczek z dwiema figurkami Lloyda i Garmadona do złożenia. W środku książka tez nie jest taka typowa, bowiem znajdziemy w niej między innymi jedną rozkładówkę, która po rozłożeniu staje się planszą. Dodatkowo na samym końcu książki czeka kolejna mega niespodzianka, a mianowicie scenka 3D, z pomocą której dziecko może zbudować wspaniały świat, popuścić wodze fantazji i przenieść się do świata Lego Ninjago.
To nie lada gratka stworzyć własne Lego Ninjago City, mój syn przepadł na kilka godzin, bez pamięci oddał się odrywaniu scenek z Lloydem, Garmadonem i innymi figurkami z Lego Ninjago, które posiada.
Opowiadanie, które zamieszczono w książce pobudziło jego dziecięcą fantazję i nie musiałam mu wcale nic podpowiadać kto z kim walczy, wiedział o tym doskonale. Książka jest bardzo ciekawa i piękne wydana, kolory i lustracje żywe przyciągają wzrok i młodszych i starszych. kartki są usztywniane, łatwiej je samodzielnie dziecku przewracać ale i też trudniej o jakieś uszkodzenia, zagniecenia książki. 







Ale chyba najwięcej frajdy sprawiło mojemu dziecku to, że on sam mógł dopowiedzieć zakończenie historyjki opisanej w książce i tak naprawdę każdego dnia wymyśla nowe zakończenia.
Książka ta jest bez wątpienia naszym hitem, dlatego polecamy ją jako propozycje na choinkowy prezent dla fanów Lego Ninjago.
Polecamy AMEET.

2 komentarze:

  1. Cos dla mojego synka on uwielbia takie ....

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy blog, w końcu coś co mnie interesuje będę tu częściej zaglądać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger