12/12/2019 12:06:00 PM

Wydawnictwo Edipresse Polska- Magazyn Smerfy 2/2019 i 3/2019


Które dziecko nie lubi gazetek? Moje uwielbia, każdego dnia wyciąga swoje zbiory, przegląda, coś wycina, coś uzupełnia. Dodatkowo jeśli gazetki mają dołączone gadżety, to są niezwykle pożądane przez mojego syna. 


Magazyny Smerfy, które otrzymaliśmy od Wydawnictwa Edipresse to wydania specjalne. Każde z nich zawiera smerfny gadżet. W naszym przypadku magazyn 2/2019 zawiera figurkę smerfa oraz blister naklejek tłoczonych, natomiast magazyn 3/2019 zawiera cekinową torebeczkę, której niestety nie ma na zdjęciach bo mój syn gdzieś ją schował twierdząc, że to jego prezent dla jego przyszłej żony ;) 



Ponadto w każdej z książeczek na małego czytelnika czeka cała masa super zabawy, są gry, plakaty z ulubionymi postaciami Smerfów, zadania na spostrzegawczość, ciekawe kolorowanki, dzięki którym dziecko ćwiczy cierpliwość, staranność lub jak mój syn percepcje dłoni. Gry planszowe czy plakaty to dodatkowy atut tych magazynów, rzadko spotykany w typowych dziecięcych czasopismach.






Polecamy serdecznie Wydawnictwo Edipresse Polska

2 komentarze:

  1. Masz racje moje także uwielbiaja a ta przypadla by do gustu córci

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger