8/22/2017 02:33:00 PM

Wydawnictwo Martel- Gotuj z Kuchcikiem poleca Kinga paruzel

Gotujecie ze swoimi dziećmi? Pomagają Wam w kuchni? A może nie macie już pomysłów na coś dobrego na śniadanko, obiad lub kolację? 

Znam to świetnie i dlatego dzisiaj przychodzę do Was z kolejną książką Wydawnictwa Martel "Gotuj z Kuchcikiem", którą poleca Kinga Paruzel (finalistka pierwszego MastetChefa). Dla mnie książka stała się wybawieniem, od ciągłego myślenia i zadawania pytań rodzice "co robić dziś na obiad?", "Co zjadłbyś na śniadanie?"

Przepisy podzielone są desery, zupy, dania główne, dania na śniadanie i kolację. Każdy dział zawiera sporą dawkę fajnych, smacznych dań i przyznać się muszę żadnego z nich nie robiłam nigdy wcześniej, a gotuje bardzo dużo, to tylko świadczy o książce, o jej unikalności i wyjątkowości.

Każdy z przepisów zajmuje 2 strony, każdy przepis ma piękne fotografie przedstawiające danie. To taka książka kucharska dla najmłodszych, bo jest kolorowa, dużo bardziej przejrzysta od tych zwykłych książek kucharskich, każdy przepis ma wyodrębnione w ramce składniki, a potem w mniejszych i ponumerowanych i kolorowych ramkach mamy dokładnie wszystko opisane, jak krok po kroku wykonać daną potrawę.

Przepisy, które promuje książka są bardzo zdrowe, znajdziemy tu na przykład batoniki owsiane, albo żupę dla dzieci z pulpetami, czy też domowe krakersy, dyniowe gofry, żytnie pierożki z czerwoną soczewicą, zdrową pizze.





Uwielbiam tą książkę, bo dzięki niej wprowadziłam do naszego manu soczewicę, znalazłam też nowy smaczny sposób na fasolkę szparagową, której miałam spore ilości, a zwykła z bułką tartą już nam się przejadła;)

Książka jest naprawdę świetna, no i Kuchcik bardzo pomocny, a przy tym mój mały kucharz chętniej mi pomaga i spędzamy czas na wesołej zabawie w kuchni.
Książka bardzo ładnie wydana, kolorowa, w twardej oprawie i pełna smakowitych dań, promuje zdrowie a to najważniejsze:)
My polecamy Wydawnictwo Martel oraz zapraszamy do nich na facebooka

6 komentarzy:

  1. Moje dziewczynki uwielbiają mi pomagać a książka już obrazkami zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ksiązka wygląda super moje chcą czasem pomagac bardizje mały niz cócia :) ale oboje chcą to czego im akurat nie wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super książka by z dzieciaczkami gotować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger