8/24/2017 07:07:00 PM

Scann.R i domiszkola.pl- fuzzy ball

Jak obiecałam tak i jest:) Moja opinia o fuzzy ball.

Wybraliśmy turkusową piłeczkę i nie żałuję, jest fantastyczna, a do tego mój syn oszalał na jej punkcie. Nie tylko nią podrzuca, ale także ją tui i tworzy różne zabawy z nią w roli twarzy.




Fuzzy Ball to wyjątkowa piłki, puchata, wesoła, z oczyskami i wielkim uśmiechem. Nawet kiedy mam zły dzień ona poprawia mi humor, bo jak nie uśmiechnąć się na widok puchatej, nastroszonej piłki z wielkimi oczami i wielkim lolem na twarzy?

Fuzzy świetnie się odbija, w środku ma gumową piłkę, którą łatwo się pompuje, a potem jest już tylko szalona zabawa z piłką. Ten włochacz jest naprawdę świetny, dostarcza wiele radości. Dzięki niej nauczyłam się grać z Filipkiem w różne piłkowe zabawy.Tą piłką nie da się nikogo skrzywdzić, rzucona nawet w maluszka nie zrobi krzywdy, bo jest miękka i włochata część amortyzuje wszelkie uderzenia, dlatego zdecydowanie nadaje się nawet dla małych dzieciaczków.



Jest z nią wiele szaleństwa, można ją gonić, rzucać, podrzucać, udawać, że to nasza głowa, nasza nowa twarz. Można naprawdę wiele, wystarczy wyobraźnia i chęć.




Piłka wykonana jest solidnie, włochacz tylko na samym początku gubi kilka włochatych nitek, później nie zauważyłam by gdziekolwiek leżał turkusowy frędzelek. Oczy i lol są bardzo trwale i bardzo dokładnie przytwierdzone do włochatej części piłki, przyznaje się, próbowałam oderwać oczyska i nie udało się, a więc macie gwarancje, że wykonane są solidnie. 


My mamy moc radości z naszą fuzzy ball a Was zachęcamy do zakupu na domiszkola.pl :) 

5 komentarzy:

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger