8/21/2017 01:38:00 PM

Sotelli- Pasta Gnocchi

Dzisiaj o kolejnym makaronie od Sotelli. Tym razem wykorzystałam gnocchi do ulubionego obiadku Filipka, czyli makaron ze szpinakiem:)


Gnocchi idealnie się do tej potrawy nadawały. Są mięciutkie, nie rozlatują się i razem z Filipkiem mieliśmy tez sporo zabawy przy jedzeniu. Wymyśliliśmy sobie nadziewanie każdego makaroniku szpinakiem. Trochę się pobrudziliśmy, ale ogólnie cały talerzyk był pusty.

Makaron gotowałam zgodnie z zaleceniami producenta. Makaron był miękki, nie gumowaty i do tego bez glutenu.

Kolor makaronu jest bardziej żółty niż innych marek, których używaliśmy do tej pory. Najważniejszy jest jednak smak, który według mnie jest idealny, a ze szpinakiem smakował wyśmienicie.

Mój sposób na szpinak, jest taki, że robię go na mleku i po rozmrożeniu na patelni dodaję serek topiony i przyprawiam. Dzięki temu szpinak nie jest suchy i idealnie pasuje do makaronu.



Nam bardzo zasmakował makaron Sotelli - Gnocchi pasuje zarówno do szpinaku, ale także jako makaron do zupy, np. pomidorowej. Najbardziej mnie cieszy to, że nie rozlatuje się i nie skleja, no i nie wysycha na miseczce. Nawet jedzony bez dodatków jest pyszny:)

My polecamy Sotelli i zapraszamy także na ich Facebooka

6 komentarzy:

  1. super tylko czy mój makaroniarz by go polubił okazuje sie że ona woli klasyczne makarony niz np swiedrki itp ale jak mu jakiś zasmakuje to rekami jje

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny :) lubimy makarony w różne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie,że Filipek je szpinak niestety mój Mikołaj to wybredny jest ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger