9/08/2017 02:29:00 PM

Wydawnictwo Martel- Świat i jego tajemnice

Na pewno Wasze dzieci stają się coraz bardziej ciekawe, coraz więcej i coraz bardziej trudnych pytań zadają. Czy więc nie warto sięgną po książkę, która pewne prawdy przed nimi odkryje? Książka, która zaskoczyła nawet mnie. Czym? Swoją formą. Piękne, barwne ilustracje, pytanie i odpowiedź. Tak wygląda każda ze stronic tej książki.
Czy wiedzieliście, że nietoperze piją krew? Ja nie miałam o tym pojęcia, zawsze się śmiałam, ze to tylko taka bajka do straszenia dzieci, a jednak to prawda.




Jeśli macie w domu małego odkrywce, który ciekawi się Światem i chcecie mu pomóc zgłębiać wiedzę o nim to zdecydowanie polecam Wam tę książkę.

Nie dość, że jest przepięknie wydana, kolorowa, w twardej oprawie, dużego formatu. To jeszcze naprawdę bardzo ciekawie napisana i przyznaję nawet dorosłego potrafi zaskoczyć.
Każda książka uczy, a ta uczy dziecko świata i jego niezwykłych zjawisk, to bardzo przydatne informacje, które jestem pewna zaprocentują w dalszym życiu naszych pociech.

My z Filipkiem czytaliśmy każdego dnia po jednym artykule, temacie, który zawiera książka. Jak na 4latka przystało nie wszystkie tematy są dla niego ciekawe, jedne wydawały się niezwykle fascynujące, a inne jeszcze niezrozumiałe i przez to jeszcze nudne, ale mimo to mój syn bardzo chętnie słuchał tych informacji. Celowo czytałam mu po jednym temacie na dzień, by mógł sobie przyswoić wiedzę. Są takie zjawiska i takie tematy, którymi mój syn mocno się interesuje od maluszka- na przykład świat zwierząt i wszystko co z nimi związane, dlatego temat o nietoperzach był dla niego fascynującym. Innym fascynującym dla mojego dziecka odkryciem byli czarnoskórzy ludzie, mieszkam gdzie mieszkam, tu nie spotyka się często osoby o ciemnym kolorze skóry, a TV też mój syn nie ogląda, więc to dla niego nowe i bardzo interesujące odkrycie.





Książka "Świat i jego tajemnice" spodoba się starszakom i maluchom, jest bardzo ciekawa i przepięknie wydana, dlatego zdecydowanie ją polecamy:)
I oczywiście zapraszamy na stronę Wydawnictwa Martel oaz do polubienia ich na Facebooku

7 komentarzy:

  1. super książka :) coś dla mojej córci a może i młodzemu sie by spodobało

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książka Kasiu,warto mieć coś takiego pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czas trudnych pytań już się zaczyna

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj tak tak dzieci bbaaaardzo są ciekawe świata, ale powiem w tajemnicy,że ja też :)) fajna książka

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja córeczka jest teraz na etapie zadawania pytań, niebawem dojdzie do tego synek- ale dzięki takiej książce nie ma trudnych pytań.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger