9/20/2017 11:22:00 AM

Wydawnictwo RM- Origami . Sztuka składania papieru

Ten kto czyta moje wpisy, ten wie że uwielbiam origami, dlatego nie przeszłam obojętnie obok książki o origami wydawnictwa RM.
Im więcej książek o origami poznaję, tym bardziej jestem przekonana że świat origami jest nieograniczony, bo chyba jeszcze żadna figura, w żadnej z książek mi się nie powtórzyła. Ale to znaczy, że książki nie są powielane, a tworzone z myślą o czytelnikach i tak jest właśnie w przypadku tej książki.



W składaniu papieru jestem naprawdę laikiem, jako dziecko uwielbiałam składać, a teraz jakoś chyba wyobraźnia nie ta, dlatego takie książki jak ta to dla mnie wybawienie. W książce znaleźć można sporo propozycji różnych rzeczy i postaci, każda taka postać, czy rzecz jest opisana krok po kroku, od podstaw od kwadratowego , bądź prostokątnego arkusza papieru, aż po sam efekt końcowy. Mój syn uwielbia rybki z tego origami, mnie natomiast spodobały się puzderko i wiatraczek. Wszystko jest super i instruktaż krok po kroku tak ułatwia sprawę, że bez problemu złożymy wszystkie cuda z papieru.




W książce znajdziemy instrukcje żabki, rybki i wielu innych zwierzątek, które spodobają się dzieciom, a także łódkę, wiatraczek pudełeczko, ale i znajdziemy też pomysły na ciekawe ozdoby do wnętrz jak na przykład lampiony czy wachlarze.

Książka jest naprawdę ciekawa i warta posiadania w domu, przyda się chociażby na święta, by stworzyć papierowe ozdoby świąteczne, można z niej czerpać inspiracje do składania serwet na stół. Jest po prostu wielozadaniowa :) Polecam Wydawnictwo RM i zapraszam na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. kiedys sie zastanawiałam czy sobie nie kupic ale moje zdolności palstyczno podobne są prawie zerowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś w takie rzeczy się bawiłam ale taka książka to jednak wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie umiem takich rzeczy ale z chęcią bym się nauczyła

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda książka. Mamy inną i córci niektóre rzeczy trudno się robi. A ta wygląda na łatwiejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudo cudo cudo i jeszcze raz cudo, z taką książka nie ma nudy jest tylko zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Propozycja idealna na panującą aurę na dworze, "w czasie deszczu dzieci się nudzą" ale z taką książką nuda odchodzi w zapomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie takie kreatywne zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger