5/28/2015 10:17:00 AM

Fanex- sos salsa ogórkowa


Dzisiaj pokażę Wam nowość i mój hit- sos ogórkowy od Fanex.

Sos jest nieziemski, moje serce skradł i chociaż nie lubię sosów (poza czosnkowym i ketchupem) to do grilla musi być Fanex- sos ogórkowy.

 


Na początku trochę się go obawiałam, bo zielony sos, jakoś mnie nie przekonywał do spróbowania, ale jego zapach już tak, no i majówka była świetną okazją do grillowania i próbowania sosów. Stwierdziłam, że zaryzykuję i spróbowałam, on naprawdę jest w smaku ogórkowy:) Fajny smak z kiełbaską z grilla z dodatkiem ketchupu jeszcze to już w ogóle mega smak.
 
Sos ogórkowy świetnie smakuje na kanapkach i jako dodatek do grilla, a jeśli ktoś lubi np tortille to tez polecam do niej właśnie sos ogórkowy.
 
Sos ma zielony kolor i kawałeczki miąższu ogórka, smakuje jak ogórki i pachnie jak ogórki . No i nie kosztuje dużo bo butla sosu o pojemności ponad 1 kg kosztuje 11,23 zł.
 

A zobaczcie co piszą o nim sami producenci:

Salsa ogórkowa to sałatka ogórkowa z cebulą i papryką stanowiąca wyśmienity warzywny dodatek do hot-dogów i hamburgerów.  Doskonale wzbogaca smak potraw ożywczo-aromatyczną nutą ogórka, cebuli i czerwonej papryki.

Tak jak pisałam Salsa Ogórkowa świetnie nadaję się do różnych kanapek na ciepło i jak dla mnie także do grilla.


 
Zachęcam do zakupu na stronie Fanex. Polecam też odwiedzić i polubić Sklep Fanex na facebooku.

10 komentarzy:

  1. Na pewno jest pyszny i go kupie Pisze tak po tym jak kiedys przeczytalam zeby dodac startego ogorka do,sosow Bylo pyszne i super podkreslil smak Fanex na pewno odwiedze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sos ogórkowy, przyznam się szczerze, że z takim nie miałam styczności ale strasznie mnie zaciekawiłaś,aż zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sosy :-) (Katarzyna Śledź )

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo cos nowego! Ja lubie nowosci i sosy wiec na pewno sprobuje i tak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe smaki aż z samej ciekawości muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go spróbować, ale niestety nigdzie go jeszcze nie widziałam
    :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sosy :) na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś ciekawego dla mnie ;) Pierwszy raz widzę taki sos ogórkowy w tubie i skoro piszesz,że idealnie pasuje na grilla to nic innego jak muszę go wypróbować.Zazwyczaj do grilla tylko ketchup i musztarda a teraz będzie coś nowego zobaczymy czy polubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo nie znam ale z ochota poznam :D :D

    OdpowiedzUsuń
  10. grilla to my kochamy chyba jak większość polaków a dodatki muszą być widzę,że ten sos nie tylko do grilla jest idealny wiec z checia posmakuje lubie takie eksperymenty w kuchni

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger