5/02/2015 03:02:00 PM

Pasta inna niż wszystkie

Jakiś czas temu poznałam Panią Jadwigę, która prowadzi swój sklep Aloesy.pl, gdzie gorąco Was zapraszam. 


Pani Jadwiga na pewno chętnie doradzi Wam w wyborze,a ja dzisiaj przedstawię Wam jeden z produktów aloesowych- a mianowicie  pastę do zębów bez fluoru. 


Próbowałam ja, próbował Filipek i jesteśmy zadowoleni. Jak dla mnie idealna pasta. Przede wszystkim jest odpowiednia nie tylko dla dorosłych, ale i dla takich małych dzieciaczków, które jeszcze nie wiedzą, że trzeba wypluć pasty z ust. My przetestowaliśmy już nie raz i Filipek nie miał żadnych problemów z brzuszkiem, a wiadomo coś tam połknął. Zęby są dla mnie bardzo ważne, dlatego co do pasty do zębów mam bardzo duże wymagania, dotychczas stosowałam jedną, sprawdzoną, ale teraz chętni zamienię ją na Forever Bright Toothgel. 


Pasta jest aloesowa, dzięki czemu moje dziąsła są pielęgnowane, a nie jak dotychczas szczypiące i podrażniane przez pastę. Zęby świetnie się czyści tą pastą, a w ustach czuć smak mięty, nie miałam jeszcze tego uczucia, że pasta pozostała na zębach, po prostu pozostaje miętowy posmak w ustach to wszystko, a zęby są czyste. Uwielbiam to uczucie czystości i świeżości, a do tego jeśli pasta pielęgnuje moje dziąsła i nadaje się dla całej rodziny to jest to dla mnie wprost idealny produkt.



A poniżej kilka słów o produkcie od Pani Jadwigi :)
Pasta - Aloe vera od dawna cenione jest za swoją jakość i
różnorodność zastosowań – także w higienie jamy ustnej. Z Forever Bright™,
jednym z najlepszych żeli do mycia zębów na rynku, twój uśmiech będzie
prawdziwie olśniewający.
Stworzone do użytku przez całą rodzinę, Forever Bright™ zawiera składniki
wyłącznie najwyższej
jakości. Jest także odpowiednie dla wegetarian, ponieważ nie zawiera
składników pochodzenia
zwierzęcego. Naturalny miętowy aromat daje ci poczucie świeżości i
czystości. Lata badań,
prac i współpracy z naukowcami oraz stomatologami pozwoliły Forever Living
uzyskać optymalną
recepturę czyszczącą na bazie aloesu. Twoja rodzina pokocha aromat żelu i
uczucie świeżości
po jego użyciu.
Uwaga: produkt nie zawiera fluoru.

• Zawiera propolis pszczeli
• Opracowane do użytku przez całą rodzinę



Trzeba Wam więcej? Pasta jest bardzo fajna, dla dzieci bo zielona:) Do tego wydajna i super miętowa, bez fluoru, gęsta. Dla całe rodziny więc nie musicie martwić się o zakupy past dla siebie i dla dzieci, nie podrażnia dziąseł, nie szczypie i nie zniechęci dzieci do mycia, bo jej smak nie jest gorzki, czy szczypiący. Ja serdecznie Wam polecam i zapraszam do odwiedzenia sklepu i FB Aloesy.pl

10 komentarzy:

  1. moje dzieciaki lubią ząbki myć :P bede jmusiala z nimi wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
  2. o fajna postaram się sprawdzic sami miki lubi myc zabki

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie a co najważniejsze mogę zarówno ja używać i mój mały synek :) Jeszcze nie miałam w użyciu nogdy pasty aloesowej więc jestem bardzo tej ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. warto się zaopatrzyć w pastę i do tego ten fajny zielony kolor zachęci maluchów do mycia zębów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój synek sam zaczął przynosić szczoteczke tylko dla tej pasty :-)

      Usuń
  5. Kosmetyki z aloesu ze sklepu forever-kosmetyki.pl stosuje już od bardzo dawna i jestem zachwycona efektami ich działania. To na prawdę bardzo dobre produkty z porządnym składem.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger