3/11/2019 01:28:00 PM

Egmont- Nowa kolekcja bajek. Dc Super Friends

Jeśli Wasze dzieci utożsamiają się z Batmanem, Supermanem, Wonder Woman, to ta książka będzie idealną propozycją dla nich. To ponad sto dwadzieścia stron niezwykle ciekawych opowiadań o walce superbohaterów z arcyzłymi przeciwnikami.


Książka wydana w gąbczastej oprawie, w niezwykle kolorowym wydaniu. Każda strona aż kipi kolorem i niezwykle dynamicznymi ilustracjami. Już same ilustracje przykują uwagę dziecka, a opowiadania wciągają bez reszty nawet najwybredniejszego, małego czytelnika. 
W książce znajdziemy 5 opowiadań, każde dotyczy innego bohatera i innej walki dobra ze złem. To jest książka idealna dla małych czytelników, bo testu na stronach jest stosunkowo niewiele, za to ilustracje mówią więcej niż sto słów- serio!

Mój Filip, pomimo iż nie jest fanem superbohaterów zatracił się w opowiadaniach bez reszty. Tą książkę czytaliśmy chyba już 4 razy, codziennie wybiera jakieś opowiadanie na dobranoc i chętnie wraca po tygodniu czy dwóch, by na nowo przeżywać ich codzienne niecodzienne przygody, walki dobra ze złem.






Ja osobiście nie byłam nigdy zwolenniczką takich bajek, bo bałam się tej przemocy w książkach, jednak Egmont nigdy nie zawodzi i kolejny raz przekonałam się, że można w bardzo mądry sposób pokazać tą, przecież bajkową, walkę i jednocześnie nie przestraszyć czytelnika.  Do tego stopnia, że ostatnio syn oznajmił mi, że lubi Jokera;) bo ma fajny strój.

Dlatego jeśli Wasze dzieci lubią superbohaterów, a do tej pory wzbranialiście się od książek w tej myśli co ja, że kipi przemocą, to polecam zakup Super Przyjaciele DC, bo warta jest uwagi i naprawdę zaciekawi Wasze dzieci.

Ja polecam Egmont i Galaktykę Czytelnika

3 komentarze:

  1. Supr ksiażeczka na czasie mam jedną (inna kolekcje bajek) i lubie takie właśnei kolorowe i zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna książka i ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córa uwielbia bohaterów z serii DC - myślę, że taka książeczka spodobała by jej się.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger