10/21/2014 12:25:00 PM

Mycie ząbków- Mam Baby i Ziajka

Mój post będzie się różnić, od tych co pojawiają się obecnie na blogach . Dlaczego? Ano dlatego, że nie mam takiego zestawu, bo nie jestem znanym blogiem i nie mam szans w takich akcjach, ale wcale nie rozpaczam, bo my mamy duet idealny.
                                           
Mój wybór był bardzo prosty, to nasza pierwsza szczoteczka, ale na pewno zostaniemy jej wierni, bo jest rewelacyjna Mam Baby - Mam Training Brush 6m+ .

Po pierwsze ma dwie końcówki. Z włosiem do czyszczenia ząbków i  główkę masującą dziąsełka- idealne rozwiązanie jeśli chodzi o ząbkujące dzieciaczki.
                                                                                       

Dodatkowo szczoteczka jest długa i ma bardzo fajnie wyprofilowaną rączkę, dzięki czemu zarówno rodzić może kontrolować ruchy, jak i dziecka trzymać wygodnie szczoteczkę w rączce.
                                           
Tak więc możemy już od malutkiego uczyć dziecko nawyku mycia ząbków. Dodatkowo szczoteczka ma dołączony do zestawu ogranicznik, który zakładamy na szczoteczkę i mamy pewność, że dziecko nie włoży szczoteczki zbyt głęboko. Mnie osobiście bardzo przypadła do gustu ta szczoteczka, a mój synek chętnie używa jej SAM.


Do naszego kompletu mycia ząbków dołączyła ostatnio pasta do zębów - Ziajka od pierwszego ząbka bez fluoru. Bardzo przyjemna w zapachu (truskawkowa) koloru czerwonego. Ładnie się pieni, mój synek jeszcze nie potrafi wypluć pasty, ale nie zauważyłam by połknięcie jej wywołało u niego jakieś niepokojące objawy. Tak więc stwierdzam, że jest bezpieczna.
                                                        
                                               

1 komentarz:

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger