10/22/2014 10:26:00 PM

Tesa- bez dziur , bez wiercenia

Kochani dzisiaj przychodzę do Was z taśmą montażową tesą.

Sama nie wierzyłam, ze jest skuteczna, więc zamówiłam sobie próbkę taśmy i testuję.
Próbkę zamówić można na stronie tesa, nie wiem czy jeszcze jest to możliwe bo nie mogę akurat znaleźć.
Dostałam dwie próbki, tzn dwa kawałki około 5 cm taśmy, długo się zastanawiałam co by zamontować i sprawdzić czy trzyma. A że mój mąż ostatnio się ociągał postanowiłam załatwić sprawę wieszaka bez niego ;) Tak więc zamontowałam za pomocą jednego kawałka wieszak dla mojego synka, w jego pokoiku. Ciągnęłam i ciągnęłam i się nie odkleja, kurde no naprawdę dobre są.
Nie musimy więc oczekiwać już na pomoc męża, wiercić i denerwować sąsiadów wystarczy nam tesa.

W ofercie mają kilka taśm montażowych:
* taśmy montażowe do wnętrza
* taśmy montażowe na zewnątrz
* taśma montażowa przeźroczysta
* taśma montażowa do luster

Jak dla mnie super rozwiązanie i na pewno poszukam tych taśm bo mam jeszcze kilka rzeczy do przymocowania, no i nareszcie będę mogła znowu być Zośką Samośką co jej mąż nie będzie marudził, ze sił nie ma, że juz późno ;)

Zrobię jeszcze test jutro po 2 dniach, czy nadal klej sie trzyma tak dobrze.:) Ale skoro piszą, że utrzyma do 40 kg to powinna dać radę z moją torebką;)


A tu macie kilka zdjęć:




1 komentarz:

  1. Brzmi naprawdę ciekawie, dobre rozwiązanie, by nie terroryzować ściany i sąsiadów wiertarką.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger