6/15/2015 12:39:00 PM

Gadżetex- czekoladowa zabawa

Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na kolejny wpis o niezwykle przydatnej formie zabawy i nauki połączonej z czekoladową pysznością.

Ten zestaw idealnie nadaje się dla dzieci, jest zupełnie bezpieczny, bo czekoladę rozpuszczamy w ciepłej wodzie. Nie w gorącej, bo jak sam producent napisał jeśli woda jest zbyt ciepła dla nas to i dla czekolady. Dzięki dołączonym szablonom i foremkom możemy wspólnie z dziećmi stworzyć niezwykłe ciekawe czekoladowe obrazki.


Przyznam szczerze wcześniej o nich nie miałam bladego pojęcia, a to tak fajna zabawa, że ja dorosła już osoba się wkręciłam w robienie tych obrazkowych cudeniek, synek jeszcze nie umie niestety rysować  (maluje po swojemu) więc nie potrafiłby obrysowywać czekoladą konturów , a i ja sama miałam problem z zachowaniem idealnych liniej, ale zabawę z jedzeniem czekoladowych obrazków mieliśmy wspólną i było baaaaardzo czekoladowo:)
W opakowaniu znajdziemy
*saszetkę ciemnej czekolady (do konturów)
* saszetkę białej czekolady (do wypełnienie odrysowanego przedmiotu, zwierzaczka)
* saszetkę mlecznej czekolady (do wypełnienie tła obrazka)
* foremki plastikowe w formie przeźroczystych tacek
* szablony z różnymi wzorami do podłożenia pod tackę i odwzorowania
* instrukcje

Czekolady są niesamowicie smaczne, aż nie mogłam się oprzeć i musiałam zjeść jeden obrazek;)
Polecam Wam do zabaw ze starszymi dziećmi, to super zabawa, bardzo kreatywna i bezpieczna, a w dodatku szybko się rozpuszcza czekoladki i szybko tężeją w lodówce i gotowe są o konsumpcji.



Jeśli chcecie taki zestaw to polecam odwiedzić stronę prezentex.pl. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia strony gadżetex na FB

4 komentarze:

  1. Świetne ci wyszły, też bym się nie oparła i bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są czekoladki to wspaniała zabawa dla naszych pociech.I wcale się nie dziwię,że się na nie skusiłaś bo widać,że są apetyczne ;) Coś ciekawego i jest bezpieczne dla dzieci a to najważniejsze !

    OdpowiedzUsuń
  3. to jest dopiero pomysł na zabawę i jaki pyszny fajnie,że można coś takiego zrobić przy właściwie małym wysiłku

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger