6/16/2015 10:32:00 AM

Purles delikatny tonik

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić  pewien znakomity kosmetyk do demakijażu firmy Purles.
 

Czemu znakomity? Po pierwsze jest bardzo delikatny, ale i niesamowicie skuteczny. Delikatnie oczyszcza skórę, pozostawiając ją lekką, czystą i z lekkim uczuciem chłodu. Pierwszy raz tez spotkałam się z tak pięknie pachnącym tonikiem, aż trudno uwierzyć, że to tonik.



Po drugie tonik Purles świetnie nadaje się dla każdej kobiety, z różnym typem skóry i różnymi niedoskonałościami. świetnie sobie radzi z oczyszczaniem, nie podrażnia, nie szczypie nawet kiedy dostał się mi do oka. Jest naprawdę bardzo delikatny i skuteczny.

Nie wiedziałam, że tonik może być tak delikatny, a wszystko to za sprawą roślin. Bo z nich głównie czerpane są składniki kosmetyku.
Oparty jest na kombinacjach kwasów owocowych (glikolowym, winnym, mlekowym, jabłkowym i cytrynowym). Dzięki takim składnikom skóra regeneruje się, rogowy naskórek złuszcza, skóra jest odświeżona, czysta i nawilżona.

 

Niestety nie używałam jeszcze toniku, który by nie wysuszał mojej skóry, albo nie powodował jakiś podrażnień, ten jest naprawdę delikatny i skuteczny, a do tego nie wysusza skóry. 

Jest też wydajny, otrzymałam opakowanie 200ml, które używam od około miesiąca czasu codziennie i jak na razie 2/3 opakowania dalej mam.

 

Stosuję go regularnie, tak jak zaleca producent i dzięki temu zauważyłam, że moja skóra stała się gładsza, nie mam już problemu z łuszczącą się skórą (nawet koło nosa ), a kolor skóry stał się jednolity, wyrównany. Cera stała się miękka i wygląda dłużej na świeżą, nawet w upalne dni.
Dlatego polecam każdemu spróbować toniku, bo na pewno nie pożałujecie. Kupić możecie go TU. Zapraszam także do odwiedzenia i polubienia PURLES na fb.

5 komentarzy:

  1. Super,że się sprawdził i że jest do każdego typu cery.Skoro Kasiu zachwalasz i masz sprawdzony tonik to koniecznie muszę i ja go przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. regularne stosowanie jak piszesz przyniosło efekty i skoro jesteś z toniku zadowolona to zasługuje on na zaufanie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger