12/04/2014 10:08:00 PM

Bielenda- Super Power Mezo Tonik

Jakiś czas temu na facebooku Bielenda organizowała nabór na testerów, zgłosiłam się i dostałam. Wybrałam sobie tonik, ponieważ codziennie używam kolorowych kosmetyków i chętnie się ich pozbywam przy pomocy toniku.


Informacje od producenta:
Profesjonalny kosmetyk do cery z niedoskonałościami, mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi.
● Redukcja porów i błyszczenia skóry
● Rozjaśnienie przebarwień
● Dodanie blasku i korekta jakości skóry
Działanie
Aktywny tonik korygujący skutecznie oczyszcza i odświeża cerę. Delikatnie i stopniowo złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu wyraźnie redukuje błyszczenie skóry oraz zwęża pory, rozjaśnia przebarwienia. Doskonale wygładza zmarszczki, wyrównuje koloryt i pobudza skórę do regeneracji, nie podrażniając jej. Intensywnie nawilża już w fazie oczyszczania, profesjonalnie przygotowuje cerę na przyjęcie kremu lub serum. Zmniejsza zaczerwienienia, dodaje cerze blasku. Nie wysusza, przywraca skórze właściwy odczyn pH 5,5.
NISKOCZĄSTECZKOWY KWAS HIALURONOWY – najnowsza, najbardziej skuteczna forma silnego składnika nawilżającego, którego cząsteczki mają zdolność penetracji do głębokich warstw skóry. Dzięki temu skóra zostaje intensywnie nawilżona od wewnątrz – jest wyraźnie gładsza, jędrniejsza i bardziej elastyczna.
KWAS MIGDAŁOWY delikatnie złuszcza naskórek, działa antybakteryjnie, zwęża pory, redukuje nadmierne wydzielanie sebum, zapobiega zatykaniu porów, rozjaśnia przebarwienia.
KWAS LAKTOBIONOWY złuszcza naskórek stymulując mechanizmy naprawcze skóry, zapobiega powstawaniu wyprysków, wygładza i ujednolica koloryt cery, intensywnie nawilża.
Efekt
Świeża, gładka, matowa, rozświetlona cera. Pory zwężone, przebarwienia rozjaśnione, niedoskonałości zredukowane i mniej widoczne.



Moja opinia:

Zacznę od opakowania. Buteleczka jest mała, poręczna, taka jak dla mnie bardzo sprytna, tzn łatwo aplikować tonik na wacik. Buteleczka ma pojemność 200 ml, jest przeźroczysta, jedna wada to etykieta, także przeźroczysta z białymi napisami. Jak dla mnie, osoby która problemy mam ze wzrokiem ciężko się czyta taką etykietę i w konsekwencji musiałam czytać na internecie. Tonik jest bardzo wydajny, nie wiem jeszcze na jak długo mi dokładnie starczy butelka, ale używam go od ponad 3 tygodni i nie zużyłam nawet 1/4 opakowania. Tonik jest bardzo delikatny, nie pozostawia uczucia lepkości na twarzy i przyjemnie pachnie. Jak dla mnie pachnie jak winogrona. Po każdym użyciu toniku skóra twarzy jest świeża, nie jest ściągnięta, nie miałam nigdy efektu wysuszenia czy przesuszenia skóry- w końcu tonik ma matowić skórę, fakt jest taki, że skóra przestaje się błyszczeć, ale jest nadal doskonale nawilżona. To ok 2 tygodniach od momentu jak zaczęłam używać toniku zauwazyłam, że moje problemy skórne zniknęły w zasadzie zupełnie. Niestety po ciąży skóra twarzy ciągle jest tłusta,a to sprzyjało powstawaniu zaskórniaków i innych zmian na twarzy, ale dzięki Mezo tonikowi moje problemy to już nie problemy. Do tego mam pewność, że tonik oczyszcza na noc moją skórę idealnie ze wszystkich kolorówek. Zapach, który jak wspomniałam przypomina mi winogrona działa ożeźwiająco, nadaje świeżości skórze i jakiś czas utrzymuje się na twarzy. Kolejny plus to cena. Nie jest to drogi kosmetyk, a pomimo to jest niezwykle skuteczny, bo to co pisze producent to prawda, pory są zwężone, skóra matowa, wszelkie zmiany rozjaśnione, nawet moje naczynka stały się jaśniejsze. Zauważyłam także, że nawet jak już jakiś pryszcz się pojawi, to tonik znacznie przyśpiesza gojenie tej zmiany. A to co mnie zaskoczyło najbardziej, tonik został wzbogacony o niskocząsteczkowy kwas hiauronowy- składnik przeciw starzeniu się skóry. Wygładza on oznaki starzenia skóry, ja co prawda mam jedynie minimalne zmarszczki, z racji swojego wieku, ale są one teraz znacznie wygładzone. Ogólnie skóra stała się gładka, odżywiona, matowa, ale wyglądająca zdrowo. Moja opinia nie mogłaby być więc inna niż pozytywna. Każdej kobiecie borykającej się z problemem świecącej, tłustej skóry polecam tonik z bielendy, bo naprawdę działa, bez nieprzyjemnych konsekwencji. I skoro mnie nie uczulił, to pewnie nie uczuli tez inne panie :)



Zapraszam Was do odwiedzenia strony Bielenda oraz na FB


4 komentarze:

  1. skoro to kosmetyk do każdej cery jak najbardziej muszę i ja go wypróbować.Niestety i ja się zmagam z niedoskonałościami skóry a znaleźć odpowiedni preparat wcale nie jest łatwo.Markę tą znam ale tego toniku nie.Bardzo bym chciała aby moja twarz wyglądała świeżo i na wypoczętą :) ale nie zawsze to idzie w parze z nakładanymi przeze mnie kosmetykami.Fajnie,że jest to pozytywna opinia więc produkt jest warty mojej uwagi i z chęcią go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny produkt warty uwagi :) jest świetny do każdej cery z chęcią tez bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie
    niejedna z nas po ciazy ma problemy skorne i z ochota by go wyprobowala
    ja bynajmnhej naleze do takich kobiet tym bardziej ze jest do kazdego
    typu skory

    OdpowiedzUsuń
  4. Eve Milenna- ciekawe hmmm warto wypróbować hmm

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger