12/24/2014 11:51:00 AM

W karteczkach- fiszki do nauki j. angielskiego

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam moją kolejną współpracę z

Do testowania otrzymałam zestaw fiszek

Informacje o produkcie:
Zestaw fiszek zawiera
  •   1000 "Angielskich Karteczek" w praktycznym pudełku
  • Kolorowe zakładki do segregowania karteczek
  • Mini CD z nagraniami
  • Etui - możesz mieć karteczki zawsze przy sobie
  • Smycz
  • Karteczki in blanco
Kurs Business Angielski w Karteczkach zawiera 750 słówek i zwrotów z zakresu ekonomii, finansów, zarządzania, marketingu i ogólnie pojętego biznesu, podzielone na 5 poziomów wg stopnia popularności. Bardzo przydatne dla studentów kierunków ekonomicznych oraz przedsiębiorców posługujących się językiem angielskim w pracy, jak również dla tłumaczy języka angielskiego.
Do kursu dołączona jest mini płyta CD z nagraniami słówek i zdań prezentowanymi przez native speakera.


Moja opinia:
Długo się zastanawiałam nad kursem jaki wybrać. Wybrałam przyszłościowo, bo pewnie niedługo będę pracy szukać, a więc warto umieć trochę więcej zwrotów niż to co pamiętam ze studiów. Fiszki zawsze mi pomagały w nauce słówek. Dawniej sama sobie takie fiszki robiłam z kolorowych karteczek, tutaj mam super ułatwienie. Gotowe fiszki, a z nimi nagranie CD, ba mam także karteczki In blanco, które mogę dowolnie zapełnić. Ja przyznam szczerze jestem zaskoczona tak super rozwiązaniem. Odkąd urodziłam synka nie mam na nic czasu, a już na pewno nie mam czasu na siedzenie ze słownikiem i naukę z niego, ale dzięki fiszkom mam prostu sposób na naukę słówek. Fiszki mogę zabrać ze sobą wszędzie, dzięki specjalnemu etui, nie zajmują dużo miejsca, a każdą wolną chwilę mogę wykorzystać na naukę. Co więcej na fiszkach znajdują się nie tylko słówka, ale i przykładowe zdania w których możemy użyć danego słówka.
Dla przykładu:


 
Fiszki pozwalają na szybszą naukę, przynajmniej w moim przypadku. Kiedyś stosowałam metodę pisania, tzn. ucząc się przepisywałam i powtarzałam kilkanaście razy dane słówko, co było męczące, a efekty marne. Teraz kiedy mam fiszki po prostu się uczę. Odwracam sobie raz czytając po polsku i odszukując w myślach jak to było po angielsku, a raz czytam angielską wersję i przypominam sobie znaczenie słów po polsku. Naprawdę świetna sprawa. Dodatkowo w skład zestawu wchodzi pudełko z kolorowymi przekładkami, które pozwalają na posegregowania karteczek według kategorii: umiem, uczę się, powtarzam, do nauki. Dzięki nim mam poukładana fiszki według kategorii i wiem czego się mam uczyć, co powtórzyć, a co już umiem. Mogę kontrolować swoje postępu w nauce, dla mnie to naprawdę super rozwiązanie. Metoda nauki za pomocą fiszek tak mi się spodobała, że z chęcią codziennie po nie sięgam i nawet po ciężkim dniu w pracy i po wieczornych szaleństwach z młodym, mam ochotę mimo wszystko się uczyć. Nagranie można sobie zgrać np. na telefon i to dopiero jest ułatwienie. Nie trzeba wcale mieć specjalnie dużo czasu, czy np. pokoju do nauki, bo uczyć się z fiszkami można po prostu wszędzie gdzie się chce, o każdej porze i w każdej sytuacji.
Ja ze swojej strony gorąco polecam tą metodę nauki, bo jest naprawdę optymalną metodą nauki.








Zapraszam Was do odwiedzenia strony W karteczkach oraz na FB

8 komentarzy:

  1. fajnie
    to wyglada nigdyby by niewpadla ze tak tez mozna zrobic ale ponoc
    czlowiek uczy sie cale zycie a kiedys uczylam sie przepisujac lub metoda
    na glos

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu niestety jeśli chodzi o przejrzystość postu to niestety musiałam nieźle wytężyć wzrok aby go przeczytać...No nic odnosząc się do fiszek to napewno jest to super sprawa,pomaga w nauce i pomimo,że już nie chodzę od dawna do szkoły to nauka języka czy chociażby podszkolenie zawsze się przydaje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę coś tu mi figla komp spłatał :( zaraz to zmienię mam nadzieję, że już nie będzie czarny test (wczoraj mi jeszcze wyświetlał zwykły test) No ale złośliwość rzeczy martwych

      Usuń
  3. swietna sprawa na nauke nigdy nie jest za pozno a zawsze mozna sobie cos przypomniec

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie same fiszki to bardzo fajny pomysł jeśli chcemy wzbogacić swoje słownictwo oraz zwroty w danym języku obcym. Ja jestem wielkim fanem takich rozwiązań. Nawet jak czytałem na stronie https://kedu.pl/jakie-fiszki-do-nauki-angielskiego-dla-dzieci-kupic/ to już wiem jakie fiszki do języka angielskiego kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger