10/03/2016 05:13:00 PM

Ducray Polska- Kerancyl Control krem

Kolejny krem w mojej łazience, mąż pyta i po co Ci on? No jak to po co;) My kobiety mamy różne potrzeby, a krem Kerancyl Control to krem do zadań specjalnych.



Jakie to zadania specjalne? No cóż mam 28 lat i nadal walczę z niedoskonałościami skórnymi, czytaj z niechcianymi pryszczami, najczęściej wtedy kiedy ich najmniej potrzebuję (nie żebym kiedykolwiek je potrzebowała). Znalazłam więc i sposób na nie:)



Kerancyl Control to krem, którego regularne stosowanie sprawi że możemy odetchnąć spokojnie, on zadba o nieskazitelną cerę.

Kerancyl to niewielki krem, zamknięty w tubce o pojemności 30 ml, a jego moc jest wielka:) Zapobiega zaskórnikom i krostkom, nie zatyka porów, matuje, śmiało można go używać na dzień. Dla mnie to duży plus, ze względu że wieczorem ja padam na twarz i zapominam o kremach/ Kremu Kerancyl używałam w upalne dni, nie miałam problemu z nadmiernym świeceniem się twarzy, bo krem nie potęgował świecenia, a matowił. 




Krem jest bardzo lekkie konsystencji, świetnie się wchłania i do tego bardzo szybko, nie pozostawia na skórze z tłustego, lepkiego filmu. Jest naprawdę skuteczny! Trzeba go używać regularnie i problem z pryszczem zniknie:) Ja się przekonałam na własnej skórze, dopóki stosowałam krem codziennie na mojej twarzy nie było ani jednej krostki, tak się złożyło że ja jestem zapominalska i pojechałam na "wczasy" do rodziców- niestety bez kremu, wystarczyły 4 dni bez kremu i na twarzy zaczęły pojawiać się zaskórniki i pojedyncze pryszcze, dlatego tak ważne jest regularne stosowanie. Ja z kremem już nie rozstaje się nawet na dzień, bo wiem że można mieć skórę bez niedoskonałości, że mogę zapomnieć o podkładach, korektorach i po prostu odciążyć skórę.

Polecam Wam krem Kerancyl Control jeśli tak jak ja walczycie z niedoskonałościami skórnymi, to naprawdę ich skuteczny przeciwnik:) Polecam i zapraszam na stronę Ducray Polska oraz do polubienia na Facebooku.

10 komentarzy:

  1. Oj warto spróbować ja mam 36 i nadal mam niedoskonałości w postaci wyprysków to chyba zalezy od skóry nie wieku

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobiety są warte każdego magicznego kremu :) .. Jeśli krem radzi sobie z niedoskonałościami skórnymi warto w niego zainwestować

    OdpowiedzUsuń
  3. Tacy są mężowie :) Też ciągle zadaje żonie pytanie, po co Jej kolejny kosmetyk, no ale.. odpowiedź jedna- bo potrzebny. Jeśli chodzi o niedoskonałości to i czasem mężczyźni je miewają. Ciekawy krem

    OdpowiedzUsuń
  4. To coś dla mnie :( bo moja skóra jest kiepskiej kondycji

    OdpowiedzUsuń
  5. znam twój ból kiedyś myślałam skończę dojrzewać zapomnę o nich no ale cóż pokochały mnie i nie chcą odejść a krem chętnie poznam bliżej

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedoskonałości skóry :( skąd ja to znam ,ale jest ratunek :)))) dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. panie powinny koniecznie go przetestować

    OdpowiedzUsuń
  8. musze wyprobowac kosmetyk z mysla o mojej skorze

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow to coś dla mnie 👍 godny kupienia...jeśli tak dziala

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym przetestowala Ewelina Tkacz

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger