10/30/2017 06:11:00 PM

Przyprawnik- stojak na przyprawy


Każda kobieta w domu ma taką szufladę, gdzie w koszyczku, lub bez leżą miliony przypraw, prawda?

A kiedy coś pichcimy nagle trzeba przegrzebać połowę tej szafki, żeby znaleźć tą konkretną. Mnie zawsze to bardzo denerwowało, zaczynam coś robić i nagle uświadamiam sobie, ze potrzeba mi danej przyprawy i zaczyna się, mycie rąk otwieranie i szukanie, najgorzej jak okazuje się ze ich brak. Nie zdarzyło się Wam coś takiego, że byliście pewni że daną przyprawę macie, a okazało się że jednak jej brak? Ja nie raz niestety, ale znalazłam świetne rozwiązanie na bałagan i na moją pewność posiadania wszystkich potrzebnych przypraw w domu- przyprawnik.




Niepozorny, skromny, a taki praktyczny. Nasz pomieści aż 16 przypraw, które ładnie mają podpisane łatwo wybrać wśród pozostałych, no i nie zajmują miejsca w szufladzie tylko, uporządkowane stoją na blacie kuchennym.
Przyprawnik jest bardzo łatwy w montażu, składa się ze stojaka i 16 szyn, w które wsuwamy przyprawy w papierowych opakowaniach. Na każdą z szyn przyklejamy naklejkę z nazwą przyprawy, by w ten sposób łatwiej było nam ich szukać na stojaku.
Stojak nie zajmuje wiele miejsca na blacie, przyprawy są uporządkowane i mamy do nich łatwy, szybki dostęp w dowolnym czasie. Do tego utrzymanie w czystości nie jest pracochłonne, bowiem całość przyprawnika wykonana jest z plastiku, który łatwo się myje.



Jak dla mnie przyprawnik to naprawdę świetny pomysł na uporządkowanie tych wszystkich torebek z przyprawami, co więcej na stronie do wyboru są różne warianty, więc możliwy jest montaż także większych niż 16elementowych przyprawników. Czy nie lepiej szufladę wykorzystać na ściereczki, zamiast na przyprawy, które rozsypują się, torebki zwijamy, a później ciężko nam jest odszukać odpowiedniej przyprawy, a z przyprawnikiem jest to bajecznie proste.
Dlatego ja stawiam na Przyprawnik i zapraszam także do nich na Facebooka . 

6 komentarzy:

  1. super rozwiązanie u mnie mam cos "podobnego" tzn pudłeko z przyprawami każde luzem zawiązane gumka lub słoiczki i nie raz trzeba sie naszukac i to nie wygląda fajnieTu ładne estetyczne i przejrzyste

    OdpowiedzUsuń
  2. To porządek zagwarantowany :) Ja mam wszystko w koszyku,jakoś ogarniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka propozycja to idealny prezent, tak jak Pani wspomniała tak i moja żona ma taką półkę ale i niezły w niej "porządek" dla mnie nie, ale Beata się odnajduje. Przesypujac przyprawy do pojemników tracimy cenne wskazówki takie jak np data ważności. Fajny ten gadżet.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger