10/03/2017 05:34:00 PM

Meglio- Lo Sgrassatore Odtłuszczacz+wybielacz w piance

Meglio znałam już wcześniej z innych produktów, które testowałam, ale ponieważ przekonałam się, że jest on skuteczny kupowałam także inne produkty, na ten jednak nigdy wcześniej nie trafiłam, dlatego była to dla mnie zupełna nowość.


Jego niewątpliwą zaletą jest fakt, że nie tylko wybiela i odtłuszcza powierzchnie typu płytki w kuchni, umywalkę w łazience, czy też wannę, ale świetnie sprawdza się jako odplamiacz do białych ciuchów. Kiedy po raz pierwszy go użyłam do wybielania mojej wanny, która pomimo krótkiego użytkowania jest bardzo trudnym przeciwnikiem dla mnie, poczułam wtedy TEN zapach. Pod TEN kryje się wybielacz (taki jak ACE) wtedy jeszcze nie doczytałam, że można stosowac do ubrań, a że miałam akurat plamę na białej bluzce Filipa zaryzykowałam (myśląc, jak wyżre dziurę trudno). Wiem, wiem trzeba czytać etykiety;) Ale moje zdziwienie i co do wanny i co do ubrania były naprawdę bardzo pozytywne.

Zarówno wanna świeci bielą, jak i plama z bluzki zniknęła, a i bluzeczka się rozjaśniła:)

Lo sgrassatore to bardzo środek w bardzo praktycznej butelce z pompką, która ułatwia rozpylanie pianki na powierzchniach płaskich. Jest naprawdę skuteczny usuwa osad z mydła i z wody, osadzający się brud, który gdzieś inne środki nie potrafiły zmyć. Sprawia że wanna lśni bielą, a umywalka nie tylko jest bielutka, a błyszczy się niczym nowa ze sklepu. Jest jednak jeden minus, ten środek jest drażniący, nie da się po jego użyciu wytrzymać w pomieszczeniu, trzeba je natychmiast wietrzyć, co na przykład w mieście jest ciężkie do wykonania, bo u nas w blokach łazienki okien nie mają, więc cały ten "smrodek" preparatu wydostaje się na mieszkanie. No i używać można go w rękawiczkach ochronnych bo inaczej może spowodować poparzenie skóry, jak jak wszystkie chlory.


Jest jednak na tyle skuteczny, że używam go raz na jakiś czas, wtedy kiedy w domu nie ma Filipka i przy pełnym przewiewie mieszkania, w rękawicach gumowych, bo efekt jaki powoduje jest po prostu wow.

Polecam Wam Meglio i zapraszam na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. dobrze wiedziec ja niby na wsi dom ale w łazience nie mam okna :) za to wyjscie na strych jest awaryjnie da sie wywietrzxyć łazienkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szerokie zastosowanie i to się chwiali. Pierwszy raz słyszę by taki produkt służył zarówno do mycia powierzchni jak i odzieży.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcześniej nie znałam takich środków,że można przy sprzątaniu zastosować również jako odplamiacz do ubrań.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger