10/10/2017 11:55:00 AM

Swiss Image- Szampon, odżywka i spray lotion color care

Zapraszam dzisiaj na taką troszkę zbiorczą opinię o linii Color Care od Swiss Image. Początkowo miałam opisać każdy produkt z osobna, ale skoro tylko razem stanowią idealne siebie uzupełnianie to jak mogłabym je opisać w osobnych opiniach.


Szampon , odżywka i spray lotion do włosów Swiss Image testowałam na dwa sposoby. Co to znaczy? Najpierw stosowałam produkty osobno obserwując ich działanie po około 2 tygodnie na każdy produkt sobie wtedy wyznaczyłam, a następnie wszystkie 3 razem, tak jak z resztą jest ich przeznaczenie:)

Efekt przy używaniu produktów osobno był dużo mniej widoczny niż w przypadku stosowania ich razem, to tak dla osób, które jak jeszcze ja kilka miesięcy temu, upierają się, że nie ma znaczenia czy kosmetyki są z jednej serii czy z kilku różnych.



Szampon Color Care od Swiss Image zamknięty jest w bardzo praktycznej butelce- tubie, można ją wygodnie postawić zarówno dnem do dołu, jak i dnem do góry, więc nie będzie problemu ze zużyciem do ostatniej kropeki;) Szampon jest jak dla mnie bardzo wydajny, bo nie trzeba użyć go za wiele by włosy pokryły się delikatną pianką. To co sobie cenię w tym szamponie, że nie pieni się nadmiernie i dzięki temu nie muszę później po dziesięć razy go spłukiwać. Po użyciu szamponu moje włosy, które po prostu kiedyś musiałam myć codziennie, teraz mogę myć co drugi dzień, skóra głowy nie szczypie, a włosy się nie przetłuszczają. Włosy stały się miękkie (wiadomo wielokrotne farbowanie niszczy i powoduje, że włosy stają się sztywne- bynajmniej w moim przypadku). Włosy stały się bardziej lśniące, mniej łamliwe i nie sklejają się, a to oznacza łatwiejsze rozczesywanie ich po umyciu.


Odżywka do włosów także zamknięta w tubie, którą można postawić i dnem do góry i do dołu. Odżywka jest dość gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się ją na włosy i podobniej jak w przypadku szamponu jest bardzo wydajna. Po jej używaniu zauważyłam, że moje połamane, puszące się końcówki włosów są mocno wygładzone i przestały być tak widoczne jak przed używaniem serii Color Care.


Spray lotion od Swiss Image stanowi dopełnienie serii Color Care. Lotionu można używać na włosy mokre i suche w celu stylizacji włosów. Nie obciąża ona włosów, nie kruszy się, nie powoduje ich sklejania. Chroni włosy przed szkodliwymi działaniami wysokich temperatur, dlatego tak bardzo się polubiłyśmy. Ostatnio bardzo polubiłam proste uczesania, ale do tego potrzeba użycia prostownicy i suszarki, wtedy mam pewność, że włosy nie powywijają mi się w nocy we wszystkie strony, bo po nocy mogę zapomnieć by dało się je wyprostować. Z lotionem Color Care nie boję się wysokich temperatur i wiem, że rano moje włosy będą jak druty- takie prościutkie.


Polecam Wam zdecydowanie tą serię, zwłaszcza jeśli farbujecie włosy. Ta seria sprawiła, że moje włosy nie wyglądają jak pierze, a jak ładnie wygładzone, lśniące i wciąż z ładnym kolorem. Bo przy innych szamponach i odżywkach kolor dawno by mi się wypłukał i byłabym wypłowiałą sową;) a tymczasem jestem rudzielcem z odrostem;) bo nawet mąż się złapał na to, że tak szybko urosły mi włosy, że kolor nie zdążył się zmyć;)

Zdecydowanie polecam Swiss Image i zapraszam na ich Facebooka

8 komentarzy:

  1. Produkty po przeczytaniu opini zostały zaakceptowane :-) i powinny być zakupione :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super recenzja ;) kosmetyki wydają się być świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaje sie że słyszłam cos o nich nawet kiedyś miałam poszukac i ....dobrze że mi przypomniałaś teraz poszukam i sprawdzę na sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie też tak uważam, iż jeżeli kupuje się serię to wspólnie można odczuć lepsze działanie, niż każdy produkt osobno. Choć nie farbuję włosów :) to jednak dana seria byłaby idealna dla mojej lepszej połówki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Farbuję włosy,to coś dla mnie :) Na pewno można odczuć lepsze działanie jeśli kosmetyki są z tej samej serii :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger