11/28/2017 02:41:00 PM

Diagnosis- Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych- Novaclear


Dzisiaj zapraszam was na opinię o preparacie na trądzik, jaki otrzymałam od Diagnosis. 



Jako, że mam 29 lat i nadal pojawiają się na mojej twarzy zmiany trądzikowe, których rzecz jasna nie cierpię, postanowiłam spróbować czegoś nowego. Preparat punktowy do osuszania zmian trądzikowych Novaclear to była dla mnie zupełna nowość i przyznać się muszę, że żałuję bardzo, że dopiero teraz to cudo poznałam. Całkiem poważnie to pisze, bo to jest naprawdę skuteczny sposób na szybkie pozbycie się problemu jakim jest pryszcz na nosie, czy na czole, lub gdziekolwiek indziej.

Preparat zamknięty jest w małej, 10 ml tubce, z której wyciskamy na palec odpowiednią ilość żelu. Dla mnie to żel, przynajmniej w konsystencji mi go przypomina. Jak nazwa wskazuje jest to preparat punktowy, więc nakładamy go wyłącznie na zmiany trądzikowe, nie na całą twarz. Na mnie działa. Już po 1 razie pryszcz zdaje się wysuszać, to znaczy ja nakładam preparat już w momencie kiedy czuję, że coś się tam rodzi i po pierwszym nałożeniu na pewno zmiany trądzikowe szybciej wychodzą pod skórę i zaczyna się proces wysuszania ich, po 2 dniach zapominam, że miałam tam jakiego pryszcza, gdzie bez używania preparatu taka zmiana goi się około tygodnia.



Dla mnie to naprawdę skuteczny środek dlatego bez wahania polecam go Wam .

Preparat znajdziecie TU
Zapraszam do odwiedzenia strony Diagnosis i na ich Facebooka

4 komentarze:

  1. super informacja u mnie także problem z taka skóą a stosowałam rózne środki póki co 1 sie sprawdzał ale nie do końca i dośc drogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam też duży problem z trądzikiem zwłaszcza przed "tymi dniami".Muszę wypróbować na sobie ten preparat.

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze że okazał się skuteczny

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger