11/07/2017 11:11:00 AM

Och! Książka pełna dźwięków- Herve Tullet Wydawnictwo Babaryba

Jeśli myśleliście , że Naciśnij mnie! to jedyna książka z kropkami, to byliście w błędzie.  Kontynuacją bestsellerowej książki o kropkach Herve Tullet jest własnie Och! Książka pełna dźwięków.

Wszędobylskie kropki znowu zapraszają nas do zabawy. Tym razem naszym zadaniem jest mówienie "och" i naciskanie kropek, a to raz głośno, a to raz cicho, powtarzanie szybciej, czy wolniej, długo i krótko. Dziecko w ten sposób nie tylko odkrywa nowe dźwięki, ale także ćwiczy swój głos. Można by porównać tu dziecko do dyrygenta, a jego paluszek do batuty. 
Ta niezwykła książka pozwala na oderwanie się od rzeczywistego, otaczającego nas świata i do wejścia w świat kropek. 
Kropki małe, większe, kolorowe, wszędzie kropki i z każdą stroną są coraz zabawniejsze. Zabawa z nimi to niezwykła przygoda i uwierzcie mi mój syn nie dał mi przerwać jej czytania. Ja to dobrze, że czytanie nie było za dużo, bo te wszystkie dzikie ryki, och, achy i inne dźwięki sprawiały, że gardło moje padało ze zmęczenia, a ja ze śmiechu. Tak dobrze bawić się można tylko z tą książką- gwarantuję. 


Jak dla mnie ta książka jest tak uniwersalna, pod względem przedziału wiekowego, że spokojnie można kupić ją już dziecku kiedy świadomie coś nam pokazuje. Bo dzięki takim ćwiczeniom jak naciskanie kropki, liczenia kropek, przeciąganiu paluszka po kropkach tylko te umiejętności utrwali.





Jak dla mnie to kolejna książka, która prędko nam się nie znudzi, bo tak naprawdę pojawia się w naszych rękach co najmniej 3 razy w tygodniu:)

Polecam Wam Och!Książka pełna dźwięków- znajdziecie ją TU

Natomiast serdecznie zapraszam także na stronę Wydawnictwa Babaryba oraz do śledzenia ich na Faceboku.

6 komentarzy:

  1. :) fajna moje juz pewnei ciut za duze ale kto wie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna i masz rację że to jest książeczka dla różnego przedziału wiekowego nawet maluch może z niej korzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się,że moja mała córeczka jak i starszy syn mogą po nią sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa propozycja dla dzieci w różnym przedziale wiekowym.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger