11/23/2017 06:46:00 PM

Geminionline - Twój sklep z ubrankami dla dzieci - Komplet czapka z kominem


Jakiś czas temu już przyleciał do nas ten super komplecik. 






Czy i jak się sprawuje po praniu, prasowaniu i noszeniu, oczywiście przeczytacie w mojej opinii :) Nakrycie głowy to ważna sprawa, bo przecież teraz już chłodno na dworze i chodzenie bez czapki może równać się chorobą. Ale ponieważ u nas na nowo wróciła piękna, złota, słoneczna jesień, nie przesadzam z jej warstwami, grubościami i na ten czas idealnie sprawdza się własnie komplet od Geminionline.

Czapka i komin wykonane są z miękkiej, przyjemnej w dotyku dresówki w kolorze żółtym . czapka obszyta jest ładnym wzorem, natomiast komin wykończony jest na surowo, ale także z ozdobnym przeszycie wzdłuż .

Komplecik bardzo dobrze się nosi, nie ma problemu z jego zakładaniem czy zdejmowaniem mój 4letni syn, który nie zawsze potrafi dobrze założyć sobie komin. Komin od Geminionline jest na tyle długi, że można go spokojnie złożyć na pół i jeszcze będzie na tyle długi by ładnie się pomarszczyć na szyi dziecka. My składamy komin na pół dlatego, że łatwiej się go wtedy naciąga synowi przez głowę. Czapeczka natomiast idealnie dolega, dopasowuje is i rozciąga na główce, dzięki czemu mam pewność że nie nawieje mojemu dziecku w uszy.




Czapa i komin są bardzo dobrze uszyte, co to znaczy? To znaczy że pomimo szarpania jakie mój syn dostarcza swoim nakryciom głowy podczas zdejmowania, nie mam obaw że puści jakiś szew.
Po praniu także czapka i komin wyglądają rewelacyjnie, przyznam się bez bicia, nie prasowałabym ich wcale gdybym nie chciała sprawdzić jak się będzie je prasować. Materiał nie ejst jakoś szczególnie mnący się, dlatego po praniu wystarczyło równo rozwiesić komplecik i nie wymagał on prasowania. Po praniu, dodam że w pralce, komplet wygląda jak nowy, nie powyciągał się, nie postrzępił, czy ez nie puściły żadne szwy, a kolor jest nadal intensywny i żywy.


Komplet naprawdę świetnie się nosi i ten kolorek jest rewelacyjny idealny do rozweselenia smutnych ciemnych kolorów kurtki. nam osobiscie bardzo się podoba i jestem bardzo zadowolona z tego kompeltu, dlatego bez wahania polecam Wam Geminionline - Twój sklep z ubrankami dla dzieci

7 komentarzy:

  1. Fajny kolorek :) ja osobiscie uwielbiam takei zestawiki nawet mój 3 latek nie ma problemu z ich zakłądaneim choć nei zawsze dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Filipek w nim wygląda :) Dobrze przylega do główki i dobry jakościowo komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli faktycznie chodzi o sklep z ubraniami to ja także mam kilka swoich ulubionych. Natomiast w przypadku fajnych czapek, kapeluszy czy beretów to chwalę sobie https://hatfactory.pl/ i jestem zdania, że jest najlepszy sklep z tego typu rzeczami.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger