5/26/2014 09:54:00 AM

Woreczki pachnące BabyOno

Jedną z pierwszych naród jakie udało mi się wygrać, były właśnie woreczki pachnące BabyOno
Tutaj macie ich opis producenta  http://www.babyono.com/produkty/pielegnacja/akcesoria-do-pielegnacji-szczotki-nozyczki-aspi/pachnace-woreczki-na-zuzyte-pieluszki.html

Woreczki są pojemne, ładnie pachną, mocne więc się nie drą. Jestem zadowolona z ich użytkowania, bo nie muszę martwić się o nieprzyjemne zapachy z kosza. Mieszkamy w bloku więc wychodzić z bloku co chwilę żeby wyrzucić pieluszkę nie jest mi na rękę. A dzięki woreczkom nie mam obaw, że czuć będzie kupkę małego. Woreczki zapakowane są w opakowanie przypominające chusteczki nawilżane, mają praktyczne zamykanie, nie naklejkę, która z czasem się odkleja i tym samym pewnie i woreczki straciłyby swój zapach. Jak już wspomniałam woreczki są pojemne i z łatwością pomieszczą nie tylko pieluchę i chusteczki, ale udało nam się nawet zmieścić tam zużytą pieluchę i zużyte chusteczki oraz zużyty podkład- wszystko w jednym woreczku:) dzięki uszom jakie posiadają woreczki łatwo się je wiąże i tym samym szczelnie zamyka brzydkie zapachy wewnątrz woreczka. Wcześniej, kiedy jeszcze nie wygrałam owych woreczków twierdziłam, że mi one niepotrzebne i mogę po prosty zapakować pieluchę w jakąś reklamówkę jednorazową czy nawet duże woreczki śniadaniowe. Ale teraz widzę różnicę w tych dwóch sposobach. Dzięki woreczkom BabyOno po otwarciu szafki, gdzie trzymamy kosz nie ma nieprzyjemnego zapachu, wcześniej po zapakowaniu w zwykły woreczek niestety było czuć. Wszystko co dzięki delikatnemu zapachowi woreczków, który skutecznie maskuje nieprzyjemne zapachy zużytych pieluszek. Kupiłam tez na wypróbowanie woreczki innej firmy i niestety nie są one tak skuteczne jak BabyOno, dlatego jeśli zastanawiacie się , które woreczki wybrać zdecydowanie polecam BabyOno bo warto je mieć. Przydają się nie tylko w domu, ale super sprawdzają się na jakiś wyjazdach, gdzie jesteśmy w gościach i trochę pewnie niezręcznie jest "smrodki" pozostawiać, a dzięki woreczkom mamy pewność, że nikt nie będzie czuł nieprzyjemnego zapachu. Są przecież takie sytuacje, że dziecko zrobi kupkę, w miejscu gdzie najmniej byśmy chcieli i wtedy niezawodne są właśnie woreczki BabyOno. Polecam mama zadowolona z wygranej:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger