5/25/2014 10:53:00 PM

Nivea Baby - testowanie Rada Mam

Przez około 2 tygodnie brałam udział w konkursie zogranizowanym przez Nivea Baby na ich stronie inetrnetowej Rada Mam. Zadaniem każdego uczestnika było dodawanie linków do stron z ciekawymi artykułami dotyczącymi ciązy i dzeci oraz uzasadnienie dlaczego są one przydatne. W zamian otrzymywało sie pkt, a po zdobyciu 100 pkt przysługiwała nagroda w postaci małego zestawu, w skąłd którego wchodziły:
Kojący krem przeciw odparzeniom,
Oliwka pielęgnacyjna
Krem na każdą pogodę
Delikatny żel do mycia ciała i włosów
Aksamitne mleczko nawilżające
Chusteczki Soft&Cream
Szampon nadający połysk
Krem pielęgnacyjny

Natomiast po zdobyciu kolejnych 50 czyli za 150 pkt był taki zestaw kosmetyków:
Kojący krem przeciw odparzeniom
Oliwka pielęgnacyjna
Krem na każdą pogodę
Delikatne mydło pielęgnujące
Mleczko intensywnie nawilżające P&S
Krem SOS P&S
Chusteczki Soft & Cream
Aksamitne mleczko nawilżające
Delikatny żel do mycia ciała i włosów
Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2w1
Szampon nadający połysk
Krem ochronny na słońce
Krem pielęgnacyjny

Udało mi się w ciągu tych 2 może 3 tygodni (bonie pamiętam już dokładnie ile czasu poświęciłam) wygrać oba zestawy. Oto zdjęcie:
 Dodam od razu, że nigdy wcześniej nie używaliśmy kosmetyków Nivea, bo maluszek od pierwszych dni miał alergię skórną. Jednak po wygraniu tak sporego zapasu kosmetyków skusiłam się i jestem mile zaskoczona.
Do tej pory użyliśmy kilku z tych produktów i oto moje opinie.

Chusteczki Soft & Cream

Nie są ani za mocno nasączone, ani nie sa suche- jednym słowem idealnie nasączone. Ładnie pachną, mają przyjemny , delikatny zapach. Są wykonane z trwałego materiału, przy wyciąganiu z opakowania wyciąga się jedna chusteczka, a nie jak w przypadku innych chusteczek kilka naraz. Nie rozrywają się Mają ciekawy wzorek ;) Używając ich byłam bardzo zadowolono, bo czyszczenie pupy było łatwe i nie zauważyłam po ich używaniu jakichkolwiek podrażnień.

Kojący krem przeciw odparzeniom

Konsystencja dość gęsta, ale łatwo się go rozprowadza po skórze dziecka, wydajny. Podrażnienia, odparzenia znikają po zastosowaniu kremu, a więc jest skuteczny.

Delikatny żel do mycia ciała i włosów

Super sprawdza se do kąpieli malucha. Ładnie się pieni, ładnie pachnie, wystarczy niewielka jego ilość. Skóra dziecka nie jest wysuszona, ładnie pachnie i nadaje jej delikatności, do tego jest to płyn uniwersalny i można umyć także włoski dziecka. No i przede wszystkim, to co najważniejsze w naszym przypadku nie wywołuje żadnych alergii skórnych.

Szampon nadający połysk

Szamponiku używamy codziennie. Jest bardzo wydajny, niewielka ilość szamponu starcza by na włoskach synka powstała pianka. Włosy ładnie pachną, są miękkie, lśniące i zdrowe. Do tego odkąd używamy szamponu z Nivea Baby Filipek ma coraz bardziej bujną czuprynkę na główce.

Oliwka pielęgnacyjna

Oliwki co prawda nie używam już przy moim dziecku, a w zasadzie nigdy jej nie używałam dla Filipka. Oliwkę Nivea Baby stosowałam jeszcze podczas ciąży, do smarowania mojego ogromnego brzucha i dopóki codziennie wmasowywałam oliwkę to na moim brzuchu nie było śladu rozstępów, ale niestety przestałam chwilę stosować i teraz mam posiekany brzuch.  Teraz oliwki używam do nawilżania skóry po kąpieli. Oliwka sie bardzo szybko wchłania, jest delikatna, ładnie pachnie. Nie pozostawia tłustych plam. Ja mam bardzo sucha skórę, ale po oliwce moja skóra jest odżywiona, nawilżona, delikatna i miękka.

Na chwilę obecną przetestowaliśmy tylko te kosmetyki, z czasem będziemy korzystać z kolejnych i na pewno podzielimy się opinią na ich temat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger