5/27/2014 11:37:00 AM

Oillan- ambasador marki

Jakiś czas temu zgłosiłam się do udziału w testowaniu produktów marki Oillan, jako ambasador marki i udało się zostaliśmy z Filipkiem wybrani i otrzymaliśmy pakiet do przetestowania.
W skład paczuszki wchodziły:
Emulsja natłuszczająca do kąpieli (produkt pełnowartościowy)
2 próbki balsamu intensywnie natłuszczającego
3 próbki płyn do mycia i kąpieli 2 w 1

Ponieważ mój synek cierpiał na alergię skórną już od pierwszych dni życia, starałam się dobierać mu emolienty takie, które by mu pomagały. Niestety wybrałam Emolium, który co prawda łagodził podrażnienia, zaczerwienienia i inne skutki alergii, ale nie nawilżał jak powinien skórki i musiałam dodatkowo smarować bobasa. Kiedy otrzymaliśmy pakiet do testowania od Oillan, od razu przystąpiliśmy do testowania:) I jakie było moje zdziwienie, że już po pierwszym zastosowaniu skóra mojego dziecka nie wymaga dodatkowego nawilżania. Maluch miał skórkę miękką, gładką, nawilżoną i bez zaczerwienień, podrażnień i wysypek.
Emulsja natłuszczająca do kąpieli jest bardzo wydajna. czasem czytam, że mamy narzekają że za tłusta, no będzie za tłusta jeśli się jej za dużo do kąpieli dodaje, a przecież wystarczy niewielka ilość.
Z tego tez faktu, uważam, że emulsja jest wydajna. Nam starczyła na ponad miesiąc (a to była mała buteleczka 200 ml).
Jedyny mój problem co do Oillanu jest taki, że trudno go u mnie dostać w aptece, no ale zawsze można zamówić internetowo :)
Ze swojej strony polecam markę Oillan bo naprawdę u mnie się ona sprawdziła idealnie i co więcej pozbyliśmy się suchości skóry, mały już się nie wierci czyli skórka go nie swędzi, brak jest jakichkolwiek zaczerwienień czy podrażnień, ba nawet potówek nie ma, a przecież mamy teraz tak upalne dni.
Oillan to cała linia kosmetyków dla niemowląt, dzieci i dorosłych. Ja sama się przyznam, że używałam próbki balsamu i efekty były rewelacyjne- skóra nawilżona, gładka, miękka i do tego łagodnie pachnie.
Co do saszetek płynu do kąpieli- to jedna saszetka spokojnie starcza na jedną kąpiel i jest naprawdę przyjemna. Tzn ma przyjemny, delikatny zapach, łatwo się ją rozprowadza i spłukuje, a efekt po jej użyciu jest naprawdę bardzo zadowalający. Skórka malucha jest aksamitna, pachnąca i bez zbędnych problemów skórnych. Warto wypróbować, zwłaszcza jeśli problemy skórne ciągle się nawracają, bo my na dobre się ich pozbyliśmy. A wszystko to zasługa Oillan.
Dodatkowym plusem kosmetyków jest to, że nawet jeśli dostana się one do oczek dziecka, nie podrażniają ich . Jako mama polecam Oillan do codziennej kąpieli i pielęgnacji skóry niemowląt i dzieci :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger