6/02/2015 01:35:00 PM

ChemicznySklep.pl wszystko z Niemiec

A dzisiaj czas na odżywkę do włosów Pantene Expert AntiAge również sprowadzana z Niemiec, tak jak i szampon. 

Opakowanie to tuba o pojemności 200 ml, odżywka jest gęsta, kremowa i równie pięknie pachnie jak i szampon. Odżywkę stosuję na włosy 2 razy w tygodniu i moje włosy stają się po niej jedwabiście gładkie i miękkie, do tego połączenie szamponu i odżywki sprawia, że włosy pachną nawet pod sam wieczór dnia następnego. 



Odżywka nie obciąża włosów, nie przetłuszczają się szybciej, czy tez nie są oklapnięte. Łatwo się ją nakłada i spłukuje.
Po zastosowaniu odżywki moje włosy są miękkie, delikatne w dotyku i pięknie lśnią. Do tego wygładzone po same końce. Odżywka pielęgnuje moje włosy od samej nasady włosa aż po sam ich koniec, nie przesadzam z tym stwierdzeniem, bo obserwowałam wygląd moich włosów i zauważyłam, że końcówki nie są już tak zniszczone, nie mam białych końcówek.

 
Moje włosy ostatnio dużo razy przechodziły farbowania, więc były spalone przez farby, a szampon i odżywka Pantene Expert AntiAge sprawiły, że na powrót wyglądają na zdrowe, naturalnie lśniące włosy. Dzięki odżywce moje włosy stały się mocniejsze, zdrowsze i wyglądają jak nowe (wyglądają młodziej o ile tak mogę mówić o włosach). 
 

Dlatego serdecznie Wam poleca odwiedzić stronę sklepu chemiczny sklep.pl. Zapraszam tez do odwiedzenia ich na FB

7 komentarzy:

  1. o chemiczny sklep juz mam polubiony ale prawde mowiac nie widzialam odzywki Tylko moim wlosom nic nie chce pomoc Fryzjer mowi zeby nie prostowac a ja naprawde nie prostuje juz od roku a wlosy potrzebuja wsparcia

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa z chęcią popatrzę co tam mają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pantene zazwyczaj ma dobre produkty więc chętnie skuszę się na tą odżywkę.a ja też często farbuję włosy to coś stworzonego dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak jest szampon to i odżywka musi być tak potwierdzam że kosmetyki z niemiec są lepsze także warto się w nie zaopatrywać

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger