11/13/2015 02:42:00 PM

Polkasmak- Sól z pieprzem


Konkurs cieszy się coraz większym zainteresowaniem, a żeby Was jeszcze bardziej zachęcić dziś moja pierwsza opinia o przyprawach Polkasmak.




Sól z pieprzem, fajnie to brzmi, ale smak potraw przyprawionych tą przyprawą jest naprawdę dużo lepszy niż jak robiłam to na zasadzie sól osobno, pieprz osobno. Wszystko zależy od proporcji i dużo zmienia też fakt, że przyprawy są jednego producenta, zawsze uważałam, że z przyprawami należy jak z kosmetykami kompleksowo. Wtedy dania wychodzą dużo smaczniejsze.

Ponieważ uwielbiam gotować, toteż dlatego na pierwszy ogień poszła sól z pieprzem, wypróbowałam ją między innymi do rosołu, czy do sałatki, do mięsa i do warzyw. Za każdym razem miałam po prostu dobrze doprawione potrawy. 




Nie wiem jak Wam, ale mnie często zdarza się że moje szczypty są różnej wielkości i przez to zupa jest za słona, ale w ogóle nie ma ostrości smaku, bo dodam za mało pieprzu. W tą niedzielę wypróbowałam Polkasmak i mój mąż był zachwycony smakiem, jak stwierdził wreszcie rosół jest odpowiednio doprawiony.

Przyprawa sól z pieprzem zamknięta jest w plastikowym opakowaniu, coś na wzór przyprawnika, do tego ma nakrętkę z różnymi otworkami, dzięki czemu można sobie ustalić czy tylko posypujemy, czy chcemy, wsypać sporo przyprawy.



Co ważne przyprawa nie zawiera glutaminianu sodu. Nada każdej potrawie dobrego smaku, nie musimy kupować osobno soli i pieprzu, mamy je w jednej tubce, którą łatwo użyć w kuchni. Pieprz jest aromatyczny i nadaje mięsu naprawdę pięknego aromatu.



Jak widzicie na załączonym zdjęciu mieszanka soli z pieprzem, to nie wyłącznie pieprz czarny i sól. W naszej przyprawie znajdziemy mieszankę pieprzu zielonego, czarnego, czerwonego i białego .
W domu mam wreszcie dobrze doprawione dania, bez przesalania, lub dosalania w trakcie jedzenia.

Polecam Wam serdecznie, bo przyprawa bardzo przypadła mi do gustu. Zapraszam do sklepu Polkasmak i na facebooka.

6 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że soli z pieprzem nie widziałam wydaje się bardzo ciekawa i z chęcią ją poznam bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jak dla mnie idealne rozwiązanie nie należę do osób które lubią gotowac a co za tym idzie nie należę do super kucharek

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy wcześniej nie widziałam takiego połączenia.Niby banalne a jednak robi wrażenie.Chętnie przetestuję w swojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sól i pieprz to podstawa w gotowaniu nie wiem czym to sie różni od soli i pieprzu osobno dodawane,ciekawe jak u mnie sprawdzilaby sie przyprawa

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znalam nigdy takiego polaczenia ale brzmi kuszaco ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger