9/19/2014 10:07:00 PM

Bodziak z Polski- czyli Dejna & Family in Black


Dzisiaj trochę o modzie dziecięcej. Przyznam szczerze ciągle sceptycznie nastawiona do Polskich produktów byłam, aż nie udało mi się wygarać bodziaków najpierw u Dejna, a później Famili in Black.
Zdecydowany hicior i jaka jakość. Bawełniane bodziaki produkowane w Polsce są najlepsze! Tak tak zmieniłam zdanie, są najlepsze. Testowaliśmy je w najbardziej upalne dni, mały nie miał mokrego ciałka, bo oddychało, żadnych otarć. Bodziaki sa bardzo starannie wykonane, prałam je setki razy. Kolor pozostaje ten sam, nadruk bez najmniejszego szwanku, a napy nie psują się. Mój Filipek ma manie szarpania, najczęściej wtedy jego ciuszki są powyciągane, albo nawet podarte, ale nie te bodziaki. Nawet jak szarpie, po chwili nie ma ani śladu.
Jeśłi chodzi o firmę Family in Black oferuje szeroką gamę ciuszków: bodziaki, koszulki, czapki, spodenki w kolorze czarnym. Znajdziecie tam też coś dla siebie śmieszne napisy i nadruki gorąco polecam. Na dowód, że kolor czarny nie jest zły popatrzcie na mojego synka w bodziaku od Family in Black.
                                                 
 

Natomiast Dejna w swojej ofercie ma bogactwo kolorów napisów i obrazków dla najmłodszych i dla dorosłych, jednak moja wygrana także ma kolorek czarny, ze względu na fakt, że strasznie przypadł nam do gustu. Może niektórzy powiedzą, że dziecko w czarnym wygląda smutno, źle, albo nieodpowiednio, hmm ich sprawa. Mnie osobiście bardzo podoba się czerń, oczywiście z jakimś ładnym napisem, albo obrazkiem.
Tutaj nasza wygrana od Dejna:


                                               

A tu wygrana od Family in black:

                                               
I co wygląda źle? Ja jestem złą matką, że ubieram mu czarne bodziaki, myślę, że nie. A w dodatku bodziaki te są najwyższej jakości. Nie płowieją, nie rozciagają się, ani nie kurczą, skóra oddycha, nie ma otarć, nie ma problemów z wkładaniem i zdejmowaniem, nie strzępia się- po prostu najlepsza jakość to POLSKA JAKOŚĆ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger