9/07/2015 11:20:00 AM

Miśkolandia- Misia Matylda

Zapraszam na post o niezwykłej Misi z serduszkiem:)

Ci, którzy czytają mnie regularnie pamiętają Misia Oskara, z krainy Miśkolandii , dlatego dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jego uroczą siostrzaną duszyczkę- Misię Matyldę. 



Matylda ma bardzo milusie, różowe futerko, piękne i błyszczące oczka, niezwykle przyjacielską mordeczkę i sama jest wręcz cukierkowa (do schrupania)


Misia posiada tak jak i jej poprzednik:

* metryczkę urodzenia
* paszport, by nasze dziecko mogło zabierać misia wszędzie tam gdzie ma ochotę
* satynowe serduszko, które najpierw dziecko ma za zadanie nosić przy swoim serduszku i przelać w nie miłość, a następnie rodzic zaszywa w pozostawionym otworku (na pleckach misia)
wygodny worek, w który możemy schować misia i zabrać go na spacer, bez brudzenia go. 

 
Misie produkowane są w polskiej fabryce i posiadają szereg certyfikatów bezpieczeństwa, dlatego miś nadaje się dla każdego dziecka i tego maluteńkiego i tego starszego. 


Matylda to urocza, cukiereczkowa misia. Kiedy przeczytałam jej opis na stronie Miśkolandii nie miałam wątpliwości, że Matylda trafi w ręce mojej małej 3-letniej siostrzenicy Gabi. Obie kochają się stroić, pokazy mody, więc obie to  małe artystki. Obie kochają malować, rysować, tworzyć, stworzą więc zgrany team.


Matylda z Gabi to najlepsze z możliwych połączeń, przebierać będą się pewnie setki razy i już dziś wiem, że ciocia Kasia będzie miała nowe zadanie - uszyć nowe stroje dla Matyldy. 


Dzięki praktycznej Torbie , Matylda towarzyszy Gabi podczas spacerów, podróży do przedszkola. Matylda jest kochana i sama daje wiele miłości swojej małej właścicielce. 


Ja osobiście kocham misie, będąc małą dziewczynką każdego misia kochałam, tuliłam, karmiłam etc. Nigdy z tego nie wyrosłam, teraz kiedy jestem mamą także kocham pluszaki, dlatego jestem bardzo mile zaskoczona jakością wykonania,  pięknem misiów z Miśkolandii i tą bijącą miłością.

Matylda jest cudownym misiem, mięciutka, przyjemna w dotyku, bezpieczna, bo żaden z elementów nie ma szans się oderwać. Ubrana jest w przepiękną różową sukieneczkę, którą dziecko może w każdej chwili ściągnąć i założyć inny ciuszek Matyldzie. Matylda to mała ślicznotka, pięknotka i modnisia, uwielbia kapelusze, pokazy mody, torebki- czyli to co każda mała dama, dlatego będzie idealną kumpelą do zabaw dla każdej dziewczynki.


Do tego, tak jak już wcześniej napisałam misia to idealny prezent z okazji narodzin, będzie ona towarzyszyć małej, uroczej damie przez całe dzieciństwo. Pomoże łatwiej zasypiać, stanie się powiernikiem sekretów i na pewno wierną towarzyszką pokazów mody:)

 

Z całego serca polecam Wam odwiedzenie strony Miśkolandii, bo czeka tam jeszcze jeden , przeze mnie nie opisany miś warty uwagi. Zachęcam Was także do odwiedzenia i polubienia strony facebookowej Miśkolandii, bo już wkrótce wystartuje konkurs z pięknym misiem do wygrania:)


4 komentarze:

  1. Wspaniała misia :) Było dla chłopców teraz mamy wersję dla dziewczynek.O tym,że jest solidnie wykonana,ma ten swój urok nie musisz przekonywać.Zdjęcia mówią same za siebie :) Takiego misia nie znajdzie się w żadnym typowym sklepie.Dla mnie urocza zabawka i chyba nawet więcej niż "zabawka"....

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, choć ja pałam sentymentem do brązowych misiów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o i jest siostrzyczka,wspaniale wyglada jak tamten miś i co to dużo pisać jest rewelacyjna i dlugo dziecku posłuży do zabawy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger