9/17/2015 03:16:00 PM

Spiżarnia Babuni - Domowe batony granola

Dzisiaj mam dla Was totalny hit. Hit dla mnie i hitem na pewno się okaże, musicie mi zaufać.

Batoniki granola do własnego wypieku , mmmmm pycha i co najfajniejsze dzielić na taką wielkość batonika jak masz chęć.

Dla mnie to świetne rozwiązanie przy małym smyku, który zajadał batoniki, jeszcze ciepłe, nie chciał czekać.

Wykonanie batoników jest dziecinnie proste, chwila i są gotowe, czasem szybciej niż pójście do sklepu i kupienie batonika, a i dużo się naczyń nie pobrudzi (piszę, bo wiem, że niektórzy nie lubią się brudzić;))



Batoniki Granola to gotowa mieszanka przeróżnych ziarenek, ale i orzechów, żurawiny.

Mieszankę tą trzeba zmieszać z rozgrzanymi 100g miodu i 100g cukru (dowolnego może być trzcinowy - zdrowszy). Ja nawet dałam ciut mniej cukru, bo nie lubię bardzo słodkich batoników.



Później tą gotową mieszankę przekładamy na blachę i pieczemy 45 minut, po tym czasie studzimy nasz placek, który później kroimy według uznania.

Domowe batoniki granola przypomniały mi smakiem dzieciństwo, kiedy na gwiazdkę tato przynosił z pracy całą torbę słodkości i tam były batoniki , wątpiłam już, że taki smak kiedyś powróci, ale powrócił w Spiżarni Babuni :)



Batoniki smakują i dorosłym i dzieciaczkom, a są bardzo zdrowe, bo na miodzie i składniki granola są bardzo smaczne i zdrowe. To świetna alternatywa dla czekoladowych wafli czy batoników ze sklepu. Warto spróbować, bo zakochacie się w nich tak jak ja:)


 

Zapraszam Was do polubienia i do zapoznania się z ofertą Owocowa Rozkosz. Zapraszam także na stronę internetową, gdzie poznacie resztę oferowanych produktów Owocowa Rozkosz

5 komentarzy:

  1. Słodkości :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo wykonanie jest dziecinne proste-kiedyś robiłam podobne z płatków owsianych i czekolady.Z pewnością się na te skuszę bo to są inne niż wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. mozna w łatwy sposób przygotować batoniki dla całej rodziny dobra alternatywa na sklepowe bomby cukrowe

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 WYCHOWUJE I TESTUJE , Blogger